У розділі матеріалів: 127
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 12 13 »

Пошук інформації, яка стосується певної проблеми або галузі виробництва, супроводжується її накопиченням. Досить часто великий обсяг інформації не лише «загромаджує» комп’ютер, але й залишається не використаним у дослідницькій роботі. Тому дизайнери намагаються впорядкувати та систематизувати знайдену інформацію, щоб більш якісно скористатися зібраним матеріалом, який було накопичено під час дослідження й вивчення проблеми.
Уроки 10-11 класи | Переглядів: 16750 | Додав: admin | Дата: 17.10.2011 | Коментарі (0)

Темою сьогоднішнього уроку є «Основні інформаційні джерела. Технологія по­шуку інформації засобами Інтернету». Ми з вами живемо в інформаційному суспільстві. Для виготов­лення будь-якого проекту: виготовлення виробу, надання послуг тощо, необхідна певна інформація.
Уроки 10-11 класи | Переглядів: 10130 | Додав: admin | Дата: 20.02.2012 | Коментарі (0)

Темою нашого сьогоднішнього уроку є "Розмічання деревини". На сьогоднішньому уроці ми повинні вдосконалити наші знання та вміння з розмічання деревини. Виготовлення кожного виробу починається з його розмічання на заготовці. Тому кожен з вас повинен засвоїти прийоми розмічання та правильно застосовувати його на практиці.
Уроки 7-9 класи | Переглядів: 9866 | Додав: admin | Дата: 05.02.2012 | Коментарі (0)

Точіння деревини. Токарний верстат для обробки деревини

МЕТА:
Навчальна: Сформувати знання про будову та принцип роботи токарного верстату для обробки деревини. Продовжити формування вмінь виконувати шипові з’єднання.
Виховна: Виховувати культуру праці, бережливе ставлення до шкільного майна, зацікавленість учнів даним видом роботи.
Розвиваюча: Розвивати пам’ять, увагу, вміння порівнювати і аналізувати. Сприяти розвитку точності та координації рухів


Уроки 7-9 класи | Переглядів: 7314 | Додав: ROM@N | Дата: 30.04.2010 | Коментарі (1)

Конструювання являється, як правило частиною більш широкого процесу – проектування виробів
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 3789 | Додав: admin | Дата: 08.10.2013 | Коментарі (0)

Залежно від системи розмірів різьби поділяють на метричні, дюймові, труб­ні тощо.
Уроки 7-9 класи | Переглядів: 6880 | Додав: ROM@N | Дата: 12.02.2012 | Коментарі (0)

Поверхня необробленої деревини в більшості випадків буває шорсткою, а переріз по довжині не зовсім однаковим. Струганням надають деталям правильної форми і розмірів, які зазначені на кресленні. Стругають деревину ручним і механізованим інструментом.
Уроки 7-9 класи | Переглядів: 5126 | Додав: admin | Дата: 05.02.2012 | Коментарі (0)

Для свердління отворів на оброблюваній поверхні необхідно розмітити рисувалкою або олівцем їхні центри.

Центри отворів потрібно наколоти шилом. Потім покласти на верстак дощечку або брусок. На неї встановити і міцно затиснути заготовку.

Уроки 7-9 класи | Переглядів: 4864 | Додав: admin | Дата: 28.11.2011 | Коментарі (0)

План конспект уроку на тему:Складання виробів 

Мета: 


Навчальна: закріпити знання про види сучасних столярних з’єднань, їх виготовлення та застосування ; формувати уміння складати вироби за допомогою шипових з’єднань і здійснювати контроль виробу. 
Виховна: виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструмента, устаткування, матеріалів. 
Розвиваюча: розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів.
 
Методичне забезпечення: зразок виробу та окремі деталі, таблиці із зображенням полички для рукодільниці, інструкційні карти, картки для взаємоконтролю з теми «Столярні з’єднання».
 
Матеріально технічне забезпечення: столярні верстаки, струбцини, лінійки, олівці, кутники, свердла діаметром 5 і 2мм , ручний дриль, або за присутності настільний свердлильний верстат 2М112, клей, пензлі, шканти. 

Уроки 7-9 класи | Переглядів: 4531 | Додав: ROM@N | Дата: 22.04.2010 | Коментарі (0)

Сучасні вимоги до інженера, менеджера, робітника виставляють на перший план не стільки використання набутих навичок та знань а уміння творчо мислити та вміння використовувати ситуацію на свою користь. З досвідом уміння нестандартно, творчо мислити відбувається більш продуктивно.
Уроки 7-9 класи | Переглядів: 11117 | Додав: admin | Дата: 28.11.2011 | Коментарі (0)