Пошук інформації, яка стосується певної проблеми або галузі виробництва, супроводжується її накопиченням. Досить часто великий обсяг інформації не лише «загромаджує» комп’ютер, але й залишається не використаним у дослідницькій роботі. Тому дизайнери намагаються впорядкувати та систематизувати знайдену інформацію, щоб більш якісно скористатися зібраним матеріалом, який було накопичено під час дослідження й вивчення проблеми. |
Темою
сьогоднішнього уроку є «Основні
інформаційні джерела. Технологія
пошуку інформації засобами Інтернету». Ми з вами живемо в
інформаційному суспільстві. Для виготовлення будь-якого проекту: виготовлення
виробу, надання послуг тощо, необхідна певна інформація. |
Темою нашого
сьогоднішнього уроку є "Розмічання деревини". На сьогоднішньому уроці
ми повинні вдосконалити наші знання та вміння з розмічання деревини.
Виготовлення кожного виробу починається з його розмічання на заготовці. Тому
кожен з вас повинен засвоїти прийоми розмічання та правильно застосовувати його
на практиці. |
Точіння деревини. Токарний верстат для обробки деревини МЕТА: |
Конструювання являється, як правило частиною більш широкого процесу –
проектування виробів |
Залежно від системи розмірів
різьби поділяють на метричні, дюймові, трубні тощо. |
Поверхня необробленої деревини в більшості випадків буває шорсткою, а
переріз по довжині не зовсім однаковим. Струганням надають деталям правильної
форми і розмірів, які зазначені на кресленні. Стругають деревину ручним і
механізованим інструментом. |
Для свердління отворів на оброблюваній поверхні необхідно розмітити рисувалкою або олівцем їхні центри. Центри отворів потрібно наколоти шилом. Потім покласти на верстак дощечку або брусок. На неї встановити і міцно затиснути заготовку. |
План конспект уроку на тему:Складання виробів Мета: Навчальна: закріпити знання про види сучасних столярних з’єднань, їх виготовлення та застосування ; формувати уміння складати вироби за допомогою шипових з’єднань і здійснювати контроль виробу. Виховна: виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструмента, устаткування, матеріалів. Розвиваюча: розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів. Методичне забезпечення: зразок виробу та окремі деталі, таблиці із зображенням полички для рукодільниці, інструкційні карти, картки для взаємоконтролю з теми «Столярні з’єднання». Матеріально технічне забезпечення: столярні верстаки, струбцини, лінійки, олівці, кутники, свердла діаметром 5 і 2мм , ручний дриль, або за присутності настільний свердлильний верстат 2М112, клей, пензлі, шканти. |
Сучасні вимоги до інженера, менеджера, робітника
виставляють на перший план не стільки використання набутих навичок та знань а
уміння творчо мислити та вміння використовувати ситуацію на свою користь. З
досвідом уміння нестандартно, творчо мислити відбувається більш продуктивно. |