Усі столярні вироби виготовляють відповідно до технічних проектів. До початку виготовлення виробу, за допомогою креслення розробляють специфікацію. У специфікації вказують кількість деталей, а також сировини і матеріалів, які є необхідними для виготовлення відповідного виробу. |
Мета:
|
Мета:
|
Тема заняття: Технологія слюсарно – складальних робіт. Виготовлення виробів.Технологія різання металевих заготовок слюсарною ножівкою. Мета заняття: 1) Навчальна – сформувати в учнів знання про різання заготовок слюсарною ножівкою; види слюсарних ножівок; правила безпечної праці при роботі з слюсарною ножівкою. 2) Виховна – виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання; удосконалювати трудове виховання школярів; 3) Профорієнтаційна – формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів із професією слюсаря; 4) Розвиваюча – розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку координації і точності рухів рук. |
Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено: - у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень; у 7-8 класах – 2 год. на тиждень(наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 № 66); - у 10 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543); - у 10 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543); |
Інструкції для учнів під час навчання у майстернях з трудового навчання або кабінетів розробляються тоді коли, при вивченні чи проведенні занять на них можуть діяти небезпечні чи шкідливі фактори. |
Урок 1. Вступ Однією з визначальних ознак технологічного стану і цивілізованості держави є рівень розвитку її транспортної системи (транспорту). |
Більшість машин складається із механізмів, вони мають як відмінні так і спільні частини. Механізми застосовуються у багатьох приладах, різноманітних апаратах та технічних пристосуваннях. Відрізняються вони один від одного за своїм призначенням та будовою. |
Виконуючи будь-які роботи в домашньому господарстві, які пов’язані з виготовленням та ремонтом виробів з металу і деревини, для дотримання параметрів виробу, нам необхідно користуватися слюсарними і вимірювальними інструментами |
Орієнтовний план проведення уроку І.Організаційна частина (1 хв.) ІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності (7 хв.) ІІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (2 хв.) IV. Повторення раніше вивченого матеріалу (6 хв.) V. Практична робота (23 хв.) VI. Заключна частина (6 хв.) |