План-конспект уроку: Захист проектів.

Тема. Захист проектів.

Мета: Виявити рівень теоретичних знань та практичних умінь після вивчення розділу «Проект»

Обладнання:  проекти, вироби.

Структура уроку

І. Організаційний момент.........................................................    15 хв

ІІ. Проведення захисту проектів................................................. 60 хв

IІІ. Підбиття підсумків...............................................................    15 хв

ХІД УРОКУ

I.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП.

Підготовка учнів до заняття.

Підготовка до захисту виставки-презентації.

 

ІІ. ПРОВЕДЕННЯ ЗАХИСТУ ПРОВЕКТІВ.

Контрольна робота проводиться у формі виставки-презентації з коротким захистом проектів.

Учні за бажанням або за списком презентують свій творчий проект.

Приблизний  план захисту:

·         Коротка характеристика завдання та вимог до об’єкту проектно-технологічної діяльності.

·        Опис прототипу.

·        Що змінено? З якою метою?

·        Особливості технологічного процесу виготовлення та складання деталей.

·        Особливості оздоблення.

·        Що можна змінити? Що не вдалося?

Виставлення учителем оцінок за виріб та презентацію.

 

ІІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ.

Сучасні вимоги до інженера, менеджера, робітника виставляють на перший план не стільки використання набутих навичок та знань а уміння творчо мислити та вміння використовувати ситуацію на свою користь. З досвідом уміння нестандартно, творчо мислити відбувається більш продуктивно.  Для розвитку творчих здібностей ми виконували творчий проект в 7 класі.

Ми виконали творчий проект і 8 класі. Під час виконання його ви пройшли всі основні етапи створення виробу на промислових підприємствах. В порівнянні з 7 класом до наших технологічних можливостей додано фрезерний верстат, уміння нарізувати метричну різьбу, виконувати термічну обробку металів.

Ми навчилися нових технік оздоблення деревини за допомогою металевих вставок (інкрустація).

Під час виконання проекту ви згадали теоретичні відомості з 5-8 класів, використали уміння обробки конструкційних матеріалів вручну та на токарних верстатах.

Набуті знання та уміння можна використати в майбутньому під час розв’язання різноманітних життєвих ситуацій. Оскільки ви розвивали логічне мислення, тренували пам’ять та вирішували прості навчальні завдання.

Категорія: Уроки 7-9 класи | Додав: admin (28.11.2011)
Переглядів: 11117 | Рейтинг: 2.0/5
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: