Обпилювання – операція по обробці металів та
інших матеріалів шляхом зняття невеликого шару матеріалу напилками вручну чи на
обпилювальних верстатах. |
Мета заняття: 1) Навчальна – сформувати в учнів знання про різання заготовок слюсарною ножівкою; види слюсарних ножівок; правила безпечної праці при роботі з слюсарною ножівкою. 2) Виховна – виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання; удосконалювати трудове виховання школярів; 3) Профорієнтаційна – формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів із професією слюсаря; 4) Розвиваюча – розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку координації і точності рухів рук. |
План-конспект уроку: "ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ В ШКІЛЬНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ МАЙСТЕРНІ" сформувати уявлення учнів про технологію як перетворюючу діяльність, організацію праці, правила внутрішнього розпорядку та безпеку праці в шкільній навчальній майстерні, зацікавити учнів вивченням предмета; |
План-конспект уроку:Основи господарської діяльності вумовах ринков економіки Ринок — система стабільних, постійно відти» рюваних відносин (виробничих, економічних, технологічних і ін.) між різними суб'єктами, діючими на ньому, опосередкована механізмом вартості, товарно-гропювих відносин, ціноутворення, попиту і проп» зиції. |
Долото - це ручний інструмент для видовбування отворів, гнізд, пазів та ін. Основною частиною долота є стержень, на кінці якого знаходиться лезо. Стержень долота виготовляють із карбонової інструментальної сталі, а ручку - з деревини твердих листяних порід (клена, бука, граба, берези). Кут загострення долота – 25-35º. Стамеска - ручний інструмент для видовбування неглибоких гнізд, отворів, зрізування матеріалу невеликої товщини. Кут загострення стамески – 18-25º. |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом
Міністерства освіти України від 6 червня 1994 р. № 184 ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАВЧАЛЬНІ МАЙСТЕРНІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНІ
ПОЛОЖЕННЯ 1. В
загальноосвітньому навчально-виховному закладі створюються такі навчальні майстерні: |
Мета: Навчальна: засвоїти технологічний зміст процесу деталювання, навчитися виконувати деталювання мехаенізму за його складальним кресленням. Виховна:.виховувати самостійність, наполегливість при вирішенні поставлених задач, охойність, культуру поведінки. Розвиваюча: розвиток координації руху, просторового і аналітичного мислення, пізнавального інтересу до предмету . Дидактичні засоби: - Плакат „ Складальне креслення кривошипа ”. - Плакат " Складальне креслення і наочне зображення упора”. - О.Д. Ботвиников. Креслення. . Підручник для учнів 8-9 класів. К.: Рад. шк. , 1991р. – 224с. Інструменти, прилади : креслярський набір. Тип уроку: комбінований. |
Тема: Поняття про електромагніт. Мета: Навчальна: ознайомити з будовою електромагніта та з роботою пристроїв, які мають електромагніт, навчити складати електромагніт з деталей електроконструктора; Виховна: виховувати відповідальне ставлення до праці; Розвиваюча: розвивати технічне мислення. |
ІНСТРУКЦІЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ № для учнів під час навчання у майстернях з трудового навчання. |
Свердління - це
різання металу за допомогою свердла. |