Розвиток нових інформаційних технологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки наклали відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Могутній потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій в телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів мають великий вплив на виховання дитини і сприйняття нею оточуючого світу. Не у всіх школах сьогодні ще є обладнані технологічні класи, застарілі методичні прийоми призводять до суттєвого зниження мотивації навчання школярів, що змушує педагогів шукати більш сучасні способи і методи навчання. |
Ділова
гра використовується для вирішення комплексних завдань, засвоєння нового та закріплення
вивченого матеріалу, розвитку творчих здібностей, формування загальнонавчальних
умінь, а також дає можливість учням
зрозуміти і засвоїти навчальний матеріал з різних позицій. Навчання засобами ділової
гри сприяє здобуттю більш глибоких теоретичних знань, прийняттю оптимальних
рішень, розвитку активності учня; відповідає інтересам того чи іншого
учасника гри; спонукає творчо засвоювати матеріал і приймати, залежно від
ситуації, правильні рішення. У діловій грі ігрові елементи об'єднані в єдине
ціле із сферою реальних життєвих ситуацій, присутній елемент зацікавленості,
оскільки гра містить необхідні учням факти, події, ситуації. |
1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано? 2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому? З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку? |
1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано? 2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому? З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку? |
Створення моделі виробу із застосування методу комбінування |
Традиційна
система уміння, за якої школярі виступали об'єктом роботи учителя і повинні
були відтворній певну суму знань, вже не може бути ефективним методом для
досягнення навчальних цілей. Засвоєння знань завершується утворенням
відповідних понять і вмінь, які відповідно мають бути включені де системи через
практичну діяльність учнів. Лише за таких умов засвоєні знання будуть свідомо
використані в реальних життєвих умовах. Проте репродуктивний характер
навчальної діяльності, в ході якого відбувається звичайне запам'ятовування і
відтворення певного обсягу інформації, створює фрагментарні знання, які в
подальшому не використовуються. |
Теми проектів |
Теми проектів |
Тема :Прийоми обробки циліндричних поверхонь на ТВ-6. Мета: 1. Навчальна: сформувати знання, вміння та навички обробки циліндричних поверхонь на ТВ-6. 2. Виховна: виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання. 3. Профорієнтаційна: формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів з професією токаря. 4. Розвиваюча: розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку технічних вмінь. |
Усі столярні вироби виготовляють відповідно до технічних проектів. До початку виготовлення виробу, за допомогою креслення позробляють специфікацію. У специфікації вказують кількість деталей, а також сировини і матеріалів, які є необхідними для виготовлення відповідного виробу. |