У розділі матеріалів: 127
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 13 »

Розвиток нових інформаційних технологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки наклали відбиток на розвиток особистості сучасної дитини.

Могутній потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій в телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів мають великий вплив на виховання дитини і сприйняття нею оточуючого світу.

Не у всіх школах сьогодні ще є обладнані технологічні класи, застарілі методичні прийоми призводять до суттєвого зниження мотивації навчання школярів, що змушує педагогів шукати більш сучасні способи і методи навчання.
Методичні рекомендації | Переглядів: 2267 | Додав: admin | Дата: 18.09.2012 | Коментарі (0)

Ділова гра використовується для вирішення комплексних зав­дань, засвоєння нового та за­кріплення вивченого матеріалу, розвитку творчих здібностей, формування загальнонавчальних  умінь, а також дає можли­вість учням зрозуміти і засвоїти навчальний матеріал з різних позицій. Навчання засобами ді­лової гри сприяє здобуттю більш глибоких теоретичних знань, прийняттю оптимальних рішень, розвитку активності учня; від­повідає інтересам того чи іншо­го учасника гри; спонукає твор­чо засвоювати матеріал і прий­мати, залежно від ситуації, правильні рішення. У діловій грі ігрові елементи об'єднані в єди­не ціле із сферою реальних жит­тєвих ситуацій, присутній еле­мент зацікавленості, оскільки гра містить необхідні учням фак­ти, події, ситуації. 
Методичні рекомендації | Переглядів: 6630 | Додав: admin | Дата: 15.03.2011 | Коментарі (1)

1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано?
2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому?
З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку? 

Методичні рекомендації | Переглядів: 2326 | Додав: ROM@N | Дата: 22.04.2010 | Коментарі (0)

1.  Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано?

2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому?

З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку?

Методичні рекомендації | Переглядів: 4199 | Додав: admin | Дата: 14.05.2011 | Коментарі (0)

Створення моделі виробу із застосування методу комбінування
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 3156 | Додав: admin | Дата: 18.10.2011 | Коментарі (0)

Традиційна система уміння, за якої школярі виступали об'єктом роботи учителя і повинні були відтворній певну суму знань, вже не може бути ефективним методом для досягнення навчальних цілей. Засвоєння знань завершується утворенням відповідних понять і вмінь, які відповідно мають бути включені де системи через практичну діяльність учнів. Лише за таких умов засвоєні знання будуть свідомо використані в реальних життєвих умовах. Проте репродуктивний характер навчальної діяльності, в ході якого відбувається звичайне запам'ятовування і відтворення певного обсягу інформації, створює фрагментарні знання, які в подальшому не використовуються.
Методичні рекомендації | Переглядів: 4549 | Додав: ROM@N | Дата: 06.01.2012 | Коментарі (0)

Тема :Прийоми обробки циліндричних поверхонь на ТВ-6.
Мета:
1. Навчальна: сформувати знання, вміння та навички обробки циліндричних поверхонь на ТВ-6.
2. Виховна: виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання.
3. Профорієнтаційна: формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів з професією токаря.
4. Розвиваюча: розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку технічних вмінь.

Уроки 7-9 класи | Переглядів: 2141 | Додав: ROM@N | Дата: 30.01.2010 | Коментарі (0)

Усі  столярні  вироби  виготовляють відповідно  до  технічних  проектів. До  початку  виготовлення  виробу, за допомогою  креслення позробляють  специфікацію. У  специфікації  вказують  кількість деталей, а  також  сировини  і матеріалів, які  є  необхідними  для  виготовлення відповідного  виробу.

Уроки 7-9 класи | Переглядів: 12247 | Додав: ROM@N | Дата: 04.02.2010 | Коментарі (4)