У розділі матеріалів: 127
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 12 13 »

Конструкторські задачі. Дані завдання спрямовані на побудову моделі об'єкта, щопроектується, задовольняє вимогам відповідності форми та змісту задуманого.
Методичні рекомендації | Переглядів: 2892 | Додав: admin | Дата: 26.07.2012 | Коментарі (0)

Для того щоб створити виріб (іграшку, кухонну дошку, поличку тощо) необхідно мати не лише креслення цього виробу, але й відповідні знання про матеріали, з яких буде виготовлятися виріб. Такий матеріал називають конструкційним. Для різних об’єктів добирають конструкційні матеріали з різними властивостями, які відповідають функціональним, технологічним або ергономічним вимогам майбутніх виробів. Отже нам сьогодні необхідно з’ясувати, який матеріал буде найбільш придатним для виготовлення нашого виробу.

Уроки 5-6 класи | Переглядів: 10355 | Додав: admin | Дата: 24.02.2011 | Коментарі (2)

Мета:  

  • сформувати знання про конструювання виробів з листового металу;
  • розвивати технічний світогляд, естетичний смак, пізнавальну та творчу активність;
  • виховувати любов до праці, до предмету, творче ставлення до праці.
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 2921 | Додав: admin | Дата: 16.12.2014 | Коментарі (0)

Тема: Конструювання виробів прямокутної форми.

Мета:

Навчальна: повторити та продовжити формувати знання про конструювання виробів прямокутної форми,

Виховна: виховувати відповідальне та бережливе ставлення до інструменту, культуру праці.

Розвиваюча: розвивати просторове, технічне та економічне мислення, пізнавальний інтерес.

Об’єкт праці: кутник

Дидактичні засоби: зразок об’єкту праці, плакати.

Інструменти та матеріали: заготовки, лінійки, олівці, кутники, долота, стамески, пилки для повздовжнього та мішаного пиляння, киянки;

Обладнання: верстак, лещата;

Трудові дії прийоми та операції: вимірювання, розмічання, пиляння, довбання.

Тип уроку: практична робота

Уроки 7-9 класи | Переглядів: 2605 | Додав: admin | Дата: 17.04.2012 | Коментарі (0)

Якість виробу – це сукупність властивостей даного виробу, які визначають придатність його використання за призначенням.

Контролем якості виробу називають кількісну чи якісну, перевірку цих властивостей. До практичних методів контролю якості виробів відносять вибірковий і суцільний контроль якості виробів. Метод вибіркового контролю реалізується на основі руйнівних випробувань незначної кількості виробів, а тому має обмежене застосування. (перевірка наміцність зварного зєднання)

Уроки 7-9 класи | Переглядів: 8473 | Додав: admin | Дата: 08.10.2013 | Коментарі (0)

Мета: 

  • Ознайомити з видами контрольно-вимірювального інструменту, будовою та принципом роботи ШЦ-1, сформувати уміння вимірювати розміри використовуючи  ШЦ-1;
  • Виховувати уважне відношення до праці; 
  • Розвивати увагу, окомір, точність та швидкість рухів. 
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 2725 | Додав: admin | Дата: 16.12.2014 | Коментарі (0)

Концептуальні засади розвитку творчих здібностей школярів

Розвиток творчих здібностей як провідна мета організації навчаль­но-виховного процесу висуває пев­ні вимоги щодо змісту освіти в ціло­му і окремих навчальних предметів в тому числі. Річ у тому, що перед­умовою творчості, самостійного мис­лення є наслідування інших. Але на­слідування багатьох — це безформне наслідування, яке не сприяє вироб­ленню в учнів власного стилю. Ра­зом з тим, чинні навчальні програ­ми загальноосвітньої школи позбав­ляють учнів можливості вивчити досконало, розібратися у стилі твор­чої діяльності одного письменника, поета, вченого, композитора, худож­ника тощо.
Методичні рекомендації | Переглядів: 4457 | Додав: admin | Дата: 15.03.2011 | Коментарі (0)

Термін „художнє конструювання ” з’явилося, порівняно недавно, в 20 роках ХХ століття. Раніше проектування виробів називалось художнім проектуванням, а теорія їх створення - технічною естетикою. Технічна естетика - це теорія, яка спирається на загальні принципи естетики.
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 9647 | Додав: ROM@N | Дата: 24.01.2012 | Коментарі (2)

Вступ 

1. Проблемне навчання на уроках трудового навчання як стимулювання творчої діяльності 

2. Методи творчої діяльності на уроках трудового навчання 
Методичні рекомендації | Переглядів: 11258 | Додав: ROM@N | Дата: 14.09.2009 | Коментарі (1)

Особливо важливим для чіткої організації навчально-виховного процесу є правильне визначення структури й методики уроків різних типів. У поняття «структура уроку» як цілісного об’єкта вкладається три ознаки: зміст (із яких елементів чи етапів складається урок), послідовність (у якій послідовності ці елементи включаються в заняття) і зв’язок (як вони взаємозалежні). Умовно етапи навчального процесу на уроці можна представити як: вступний, основну частину і заключний етап.
Методичні рекомендації | Переглядів: 5570 | Додав: admin | Дата: 10.04.2012 | Коментарі (0)