Конструкторські задачі. Дані завдання спрямовані на побудову моделі об'єкта,
щопроектується, задовольняє вимогам відповідності форми та змісту задуманого. |
Для того щоб створити виріб (іграшку, кухонну дошку, поличку тощо) необхідно мати не лише креслення цього виробу, але й відповідні знання про матеріали, з яких буде виготовлятися виріб. Такий матеріал називають конструкційним. Для різних об’єктів добирають конструкційні матеріали з різними властивостями, які відповідають функціональним, технологічним або ергономічним вимогам майбутніх виробів. Отже нам сьогодні необхідно з’ясувати, який матеріал буде найбільш придатним для виготовлення нашого виробу. |
Мета:
|
Тема: Конструювання виробів прямокутної форми. Мета: Навчальна: повторити та продовжити формувати знання про конструювання виробів прямокутної форми, Виховна: виховувати відповідальне та бережливе ставлення до інструменту, культуру праці. Розвиваюча: розвивати просторове, технічне та економічне мислення, пізнавальний інтерес. Об’єкт праці: кутник Дидактичні засоби: зразок об’єкту праці, плакати. Інструменти та матеріали: заготовки, лінійки, олівці, кутники, долота, стамески, пилки для повздовжнього та мішаного пиляння, киянки; Обладнання: верстак, лещата; Трудові дії прийоми та операції: вимірювання, розмічання, пиляння, довбання. Тип уроку: практична робота |
Якість виробу – це сукупність властивостей даного виробу, які визначають придатність його використання за призначенням. Контролем якості виробу називають кількісну чи якісну, перевірку цих властивостей. До практичних методів контролю якості виробів відносять вибірковий і суцільний контроль якості виробів. Метод вибіркового контролю реалізується на основі руйнівних випробувань незначної кількості виробів, а тому має обмежене застосування. (перевірка наміцність зварного з’єднання) |
Мета:
|
Концептуальні засади розвитку творчих здібностей школярів Розвиток
творчих здібностей як провідна мета організації навчально-виховного процесу
висуває певні вимоги щодо змісту освіти в цілому і окремих навчальних предметів
в тому числі. Річ у тому, що передумовою творчості, самостійного мислення є
наслідування інших. Але наслідування багатьох — це безформне наслідування, яке
не сприяє виробленню в учнів власного стилю. Разом з тим, чинні навчальні
програми загальноосвітньої школи позбавляють учнів можливості вивчити
досконало, розібратися у стилі творчої діяльності одного письменника, поета,
вченого, композитора, художника тощо. |
Термін „художнє конструювання ” з’явилося, порівняно недавно, в 20 роках ХХ століття. Раніше проектування виробів називалось художнім проектуванням, а теорія їх створення - технічною естетикою. Технічна естетика - це теорія, яка спирається на загальні принципи естетики. |
Вступ 1. Проблемне навчання на уроках трудового навчання як стимулювання творчої діяльності 2. Методи творчої діяльності на уроках трудового навчання |
Особливо важливим для чіткої організації навчально-виховного процесу є правильне визначення структури й методики уроків різних типів. У поняття «структура уроку» як цілісного об’єкта вкладається три ознаки: зміст (із яких елементів чи етапів складається урок), послідовність (у якій послідовності ці елементи включаються в заняття) і зв’язок (як вони взаємозалежні). Умовно етапи навчального процесу на уроці можна представити як: вступний, основну частину і заключний етап. |