Контроль якості, економічне обгрунтування виробу. Маркетингові дослідження - Уроки 7-9 класи - Трудове навчання - Вчительська - Школа
Головна » Статті » Трудове навчання » Уроки 7-9 класи

Контроль якості, економічне обгрунтування виробу. Маркетингові дослідження

Контроль якості, економічне обгрунтування виробу.

Маркетингові дослідження»

     Тип уроку: комбінований.

Час: 45 хвилин.

Методичне забезпечення: роздатковий матеріал.

План:

1.     Організаційна частина_____________________________________ 3 хв.

2.     Повідомлення теми, мети, завдання, мотив. навчальної діяльності_5 хв.

3.     Перевірка раніше вивченого матеріалу, домашнього завдання_____3хв.

4.     Викладення нового матеріалу_______________________________10 хв.

5.     Закріплення вивченого матеріалу_____________________________4хв.

6.     Виконання практичної роботи_______________________________15хв.

7.     Завдання для виконання вдома_______________________________3 хв.

8.     Підведення підсумків уроку__________________________________2хв.

Хід уроку

1. Організаційна частина.

2.Темою сьогоднішнього уроку є Контроль якості та економічне обгрунтування виробу. Маркетингові дослідження. Відомо, що у будь-якій цивілізованій країні рівень її промислового розвитку оцінюється не тільки загальним обсягом виробництва, але й показникаами його якості, надійності, довговічності роботи деталей та виробів, а також йх економічності. Тож на цьому уроці ми розглянемо і навчимося проводити контроль якості та економічне обгрунтування виробів їх маркетингові дослідження. 

3. Але перш ніж перейти до вивчення нового матеріалу згадаємо:

Що ми можемо віднести до вад деревини?   Які ви знаєте фізичні властивості деревини? Як ви розумієте поняття – оздоблення виробу з деревини? (Надання виробу естетичного вигляду випалюванням, різьбленням, розписом)

4.    Отже, перейдемо до вивчення нового матеріалу.

Контроль якості виробу

Якість виробу – це сукупність властивостей даного виробу, які визначають придатність його використання за призначенням. Контролем якості виробу називають кількісну чи якісну, перевірку цих властивостей. До практичних методів контролю якості виробів відносять вибірковий і суцільний контроль якості виробів. Метод вибіркового контролю реалізується на основі руйнівних випробувань незначної кількості виробів, а тому має обмежене застосування. (перевірка наміцність зварного зєднання) Під суцільним контролем розуміють, контроль якості всіх виробів, що виготовляються.( перевірка геометричних розмірів, виявлення дефектів за типом порушень.(наприклад, суцльність: тріщини, раковини)

Теоретично якість виробу визначають за формулою:

 Кп = Кід – Квідх.мах.

Де: Кп – коефіцієнт якості пропонованого виробу.

Кід – ідеальний коефіцієнт якості виробу (теоретично =1)

Квідх.мах  максимальний коефіцієнт відхилення.

Для контролю якості отримані результати записуються до таблиці відповідно до етапів виготовлення і порівнюються

 


 Економічне обгрунтування виробу.

До економічного обгрунтування виробу відносять:

Визначення собівартості виробу. Шляхи зниження собівартості.

Як ви розумієте поняття собівартості?

(Собівартість виробу – це грошова форма витрат підготовку його
виробництва, виготовлення і збуту)
Визначення енергетичних витрат.

Визначення загальних витрат на виготовлення виробу та формування ринкової ціни виробу..
Шляхи економії матеріальних ресурсів проекту (підвищення якості
виробу, багаторазове використання деяких матеріалів тощо).

Маркетингові дослідження.

Маркетингові дослідження проводяться з метою дослідження ринку збуту певного виробу.Дослідження потреб ринку. Прямі продажі. Одним з найпоширеніших методів маркетингових досліджень є анкетування, яке проводиться з метою визначення купівельної спроможності виробу. Аналіз проведеного анкетування та внесення змін до проекту виготовлення виробу,  характеризує поняття маркетингу для виробничої діяльності

5.     Отже, ми розглянули контроль якості, економічне обгрунтування виробу, маркетингові дослідження. Дайте відповіді на такі питання:

1.     Що таке якість виробу?

2.     Що називається контролем якості виробу?

3.     Що називається собівартістю виробу?

4.     Назвіть один з найпоширеніших методів маркетингових досліджень?

 6. Практична робота.

 Вступний інструктаж

Звернути увагу на правила техніки безпеки

Діти обєднуються в групи по 4.

Чергові роздають вироби і плани за якими учні будуть аналізувати особливості даних виробів на практичній роботі. Учні в групі повиннівизначитись, хто і які особливості буде аналізувати.

                                           План роботи

  • конструктивні:

а) відповідність конструкції призначенню виробу; б) міцність і надійність виробу;  в) зручність у користуванні;

  • технологічні і екологічні:

а) витрати матеріалів, їх дефіцитність і довговічність; б) необхідне обладнання; а) ступінь забрудненості навколишнього середовища при виготовленні; б) можливість використання відходів виробництва;

  • естетичні:

а) оригінальність форми; б) декоративність; в) кольорове рішення;

  • економічні та маркетингові:

а) створення анкети (за анкетою визначити: попит на виріб, орієнтовну ціну виробу, можливі недоліки виробу, доцільну кількість виготовлення і реалізації даного виробу).

 Поточний іструктаж

Диференційована допомога учням.

Дотримання правил техніки безпеки

Цільові обходи робочих місцьучнів.

Заключний інструктаж

Аналіз і виправлення помилок допущених при її виконанні.

Підведення підсумків практичної роботи

7. За таким же планом виконати аналіз виробу який діти робили на уроках трудового навчання.

8. Підведення підсумків уроку, виставлення і обгрунтування оцінок
Категорія: Уроки 7-9 класи | Додав: admin (08.10.2013)
Переглядів: 4119 | Коментарі: 1 | Теги: проект | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: