Мета заняття: 1) Навчальна – сформувати в учнів знання про різання заготовок слюсарною ножівкою; види слюсарних ножівок; правила безпечної праці при роботі з слюсарною ножівкою. 2) Виховна – виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання; удосконалювати трудове виховання школярів; 3) Профорієнтаційна – формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів із професією слюсаря; 4) Розвиваюча – розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку координації і точності рухів рук. |
План-конспект уроку: "ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ В ШКІЛЬНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ МАЙСТЕРНІ" сформувати уявлення учнів про технологію як перетворюючу діяльність, організацію праці, правила внутрішнього розпорядку та безпеку праці в шкільній навчальній майстерні, зацікавити учнів вивченням предмета; |
Свердління - це
різання металу за допомогою свердла. |
Розмічання – нанесення на заготовку точок і ліній, які
показують контури поверхонь, що підлягають обробці, а також допоміжних ліній і
центрів отворів майбутнього виробу. |
Створення моделі виробу із застосування методу комбінування |
План конспект уроку на тему: Види та призначення листового металу та дроту. Оцінювання навчальних досягнень учнів за розділом «Проектування виробів» |
Будову деревини можна визначити за трьома основними розрізами стовбура – поперечним, радіальним, тангентальним, на яких видно річні шари. На поперечному розрізі це кільця, на радіальному – поздовжні смуги, а на тангентальному – хвилясті лінії. На поперечних розрізах стовбура часто відні світлі, блискучі, спрямовані від осердя до кори лінії – серцевинні промені. По цих променях надходять деревинні соки всередину стовбура. Якщо перерізати волокна річних шарів і серцевинних променів, можна побачити характерний малюнок, який називають текстурою. Є 12 видів текстур. Деревину з красивою текстуроюзастосовують для оздоблення приміщень, меблів. |
Мета: навчальна: дати поняття про технічний рисунок, кресленик і документ, ознайомити з основними правилами оформлення графічних документів {типами ліній, застосуванням умовних позначень і масштабу, призначенням та застосуванням креслярського ін¬струменту; розвивати вміння виконувати технічний рисунок, навички нанесення креслярських ліній; виховувати акуратність у виконанні графічних робіт. |
Мета. Дати учням поняття про операцію пиляння, види та прийоми пиляння,ознайомити з видами ножівок та підготовкою їх до роботи, розвивати навички роботи ножівкою, самостійність під час виконання практичної роботи, ознайомити з професією столяра. Тип уроку. Комбінований. |
урок на тему:ехнологія вирощування моркви й столового буряку. Морква — холодостійка, дворічна трав'яниста рослина. Стебло прямостояче, ЗО—100 см заввишки. Листки перисторозсічені, трикутні. Квітки дрібні, білі, червонуваті або жовтуваті, зібрані в складні зонтики. У перший рік морква утворює розетку листків і м'ясистий коренеплід червоно-оранжевого, жовтого або білого кольору, на другий — розетку листків, стебло й плоди. |