У категорії матеріалів: 33
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »


Мета заняття: 1) Навчальна – сформувати в учнів знання про різання заготовок слюсарною ножівкою; види слюсарних ножівок; правила безпечної праці при роботі з слюсарною ножівкою.

2) Виховна – виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання;  удосконалювати трудове виховання школярів;

3) Профорієнтаційна – формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів із професією слюсаря;

4) Розвиваюча – розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку координації і точності рухів рук.

Уроки 5-6 класи | Переглядів: 2657 | Додав: admin | Дата: 08.10.2013 | Коментарі (0)

План-конспект уроку:

"ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ В ШКІЛЬНІЙ НАВЧАЛЬНІЙ МАЙСТЕРНІ"

сформувати уявлення учнів про технологію як перетворюючу діяльність, організацію праці, правила внутрішнього розпорядку та безпеку праці в шкільній навчальній майстерні, зацікавити учнів вивченням предмета;

 розвивати Інтерес до техніки та технологій, прищеплювати працелюбність та творче ставлення до праці; 

Уроки 5-6 класи | Переглядів: 4623 | Додав: admin | Дата: 29.08.2010 | Коментарі (0)

Свердління - це різання металу за допомогою свердла.
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 4153 | Додав: ROM@N | Дата: 14.02.2012 | Коментарі (0)

Розмічання – нанесення на заготовку точок і ліній, які показують контури поверхонь, що підлягають обробці, а також допоміжних ліній і центрів отворів майбутнього виробу.


Уроки 5-6 класи | Переглядів: 5667 | Додав: admin | Дата: 18.11.2011 | Коментарі (0)

Створення моделі виробу із застосування методу комбінування
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 3155 | Додав: admin | Дата: 18.10.2011 | Коментарі (0)

План конспект уроку на тему:

Види та призначення листового металу та дроту. Оцінювання навчальних досягнень учнів за розділом «Проектування виробів»

Уроки 5-6 класи | Переглядів: 7139 | Додав: ROM@N | Дата: 13.03.2010 | Коментарі (0)

Будову деревини можна визначити за трьома основними розрізами стовбура – поперечним, радіальним, тангентальним, на яких видно річні шари. На поперечному розрізі це кільця, на радіальному – поздовжні смуги, а на тангентальному – хвилясті лінії.
На поперечних розрізах стовбура часто відні світлі, блискучі, спрямовані від осердя до кори лінії – серцевинні промені. По цих променях надходять деревинні соки всередину стовбура.
Якщо перерізати волокна річних шарів і серцевинних променів, можна побачити характерний малюнок, який називають текстурою.
Є 12 видів текстур. Деревину з красивою текстуроюзастосовують для оздоблення приміщень, меблів.
Уроки 5-6 класи | Переглядів: 3402 | Додав: ROM@N | Дата: 30.04.2010 | Коментарі (0)

Мета: навчальна: дати поняття про технічний рисунок, кресленик і документ, ознайомити з основними правилами оформлення графічних документів {типами ліній, застосуванням умовних позначень і масштабу, призначенням та застосуванням креслярського ін¬струменту; 
розвивати вміння виконувати технічний рисунок, навички нанесення креслярських ліній; 
виховувати акуратність у виконанні графічних робіт.

Уроки 5-6 класи | Переглядів: 6556 | Додав: ROM@N | Дата: 13.01.2010 | Коментарі (0)

Мета. Дати учням поняття про операцію пиляння, види та прийоми пиляння,ознайомити з видами ножівок та підготовкою їх до роботи, розвивати навички роботи ножівкою, самостійність під час виконання практичної роботи, ознайомити з професією столяра.
Тип уроку. Комбінований.


Уроки 5-6 класи | Переглядів: 5256 | Додав: director | Дата: 17.08.2008 | Коментарі (0)

урок на тему:ехнологія вирощування моркви й столового буряку.

Морква — холодостійка, дворічна трав'яниста рослина. Стебло прямостояче, ЗО—100 см заввишки. Листки перисторозсічені, трикутні. Квітки дрібні, білі, червонуваті або жовтуваті, зібрані в складні зонтики. У перший рік морква утворює розетку листків і м'ясистий коренеплід червоно-оранжевого, жовтого або білого кольору, на другий — розетку листків, стебло й плоди.

Уроки 5-6 класи | Переглядів: 6418 | Додав: ROM@N | Дата: 21.04.2010 | Коментарі (0)