Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
План-конспект уроку Мета уроку: Формування умінь читати складальні креслення, технічні рисунки і ескізи виробів з тонколистового металу і дроту та використовувати геометричні побудови при розмічанні деталей на листовому металі. Розвивати в учнів уяву, мислення, увагу. Виховувати відповідальність, основи культури праці та графічну грамотність. Обладнання: креслярський інструмент. Тип уроку: Формування практичних умінь і навичок. |
Як відомо, метали мають різні властивості – одні м’які, інші тверді, пластичні або крихкі і т.ін. Основні механічні властивості металів: твердість, пластичність, пружність, в’язкість. Твердість визначають по здатності металу протидіяти проникненню в нього інших, більш твердих тіл. Якщо вдарити молотком по кернеру, поставленому на стальну пластину, утворюється невелика лунка. Якщо теж саме проробити з пластиною з міді, лунка буде більшою. Це свідчить про те, що сталь твердіша міді. |
Дріт – це один з найпоширеніших у використанні напівфабрикатів. Що ж таке дріт? Дріт – металевий виріб великої довжини з перерізом до 8 мм. Дріт у вигляді металевих нитей різного діаметру виготовляють з сталі, міді, алюмінію та інших металів. Випускають дріт круглого, напівкруглого і квадратного перерізу. Електричні дроти виготовляються в основному з кольорових металів, а ріжучий інструмент, пружини, рисувалки виготовляються з стального дроту високої твердості. Цвяхи, заклепки та інші вироби виготовляють з м’якого стального дроту. Із напівкруглого дроту виготовляють шплінти, із квадратного – цвяхи квадратного перерізу |