Мета: навчальна: дати поняття про технічний рисунок, кресленик і документ, ознайомити з основними правилами оформлення графічних документів {типами ліній, застосуванням умовних позначень і масштабу, призначенням та застосуванням креслярського ін¬струменту; розвивати вміння виконувати технічний рисунок, навички нанесення креслярських ліній; виховувати акуратність у виконанні графічних робіт. |
Вміння складати
технологічну карту на виготовлення того чи іншого
виробу дає змогу чітко в відповідній послідовності
виконувати поставлене завдання, запобігає виникненню помилок
під час роботи. Це набагато полегшує роботу та пришвидшує
виготовлення технічного об’єкту. |
Мета: Навчальна: Ознайомити учнів зі знаннями про призначення та особливості використання чавунів, сталей, кольорових металів та їх сплавів, систематизувати знання про галузі застосування металів та їх сплавів; сформувати вміння визначати яка марка сталі або чавуну де застосовується. Виховна: виховувати творче ставлення до праці, охайність, вимогливість до себе; Розвиваюча: розвивати координацію рухів рук, окомір. Тип уроку: комбінований. |
МОЗАЙКА — це орнаментальне або сюжетне зображення, виконане з однорідних або різних матеріалів (камінь, скло, керамічна плитка, деревина). Орнамент — це оздоблювальний візерунок, побудований на ритмічному повторенні геометричного орнаментна або стилізованих рослинних чи тваринних мотивів. Сюжет — це тема, об'єкт зображення при художньому оздобленні виробів. |
ТЕМА. Вступ. Перспективи розвитку та вдосконалення технологій. Відомості про автоматизацію, комп'ютеризацію технологічних процесів, застосування промислових роботів. Мета: Перед промисловістю України стоять складні завдання, насамперед значне підвищення продуктивності праці. Це завдання вирішується завдяки впровадженню сучасних технологій на основі використання досягнень науки і техніки, застосування сучасного високопродуктивного обладнання, передусім верстатів із числовим програмним управлінням (ЧПУ). |
Мета. Дати учням поняття про операцію пиляння, види та прийоми пиляння,ознайомити з видами ножівок та підготовкою їх до роботи, розвивати навички роботи ножівкою, самостійність під час виконання практичної роботи, ознайомити з професією столяра. Тип уроку. Комбінований. |
урок на тему:ехнологія вирощування моркви й столового буряку. Морква — холодостійка, дворічна трав'яниста рослина. Стебло прямостояче, ЗО—100 см заввишки. Листки перисторозсічені, трикутні. Квітки дрібні, білі, червонуваті або жовтуваті, зібрані в складні зонтики. У перший рік морква утворює розетку листків і м'ясистий коренеплід червоно-оранжевого, жовтого або білого кольору, на другий — розетку листків, стебло й плоди. |
УРОК № __ Тема. Художнє конструювання виробів. Практична робота. Розробка ескізів виробу Метод фокальних об’єктів є одним з методів, який допомагає подолати психологічну інерцію та генерувати нові та цікаві ідеї. Цей метод був запропонований в 1953році американцем Чарльзом Вайтингом. Він запозичений з технічної творчості, однак на практиці його можна використати і в художньому конструюванні. Перевагою методу є нетрадиційний напрямок творчого пошуку (нівелюється залежність від психологічної інерції), недоліком є випадковість знаходження результату. Однак він є простим у застосуванні й сприяє розвитку творчих здібностей. |
Випалювання застосовується для декорування дитячих іграшок і елементів народної дерев'яної архітектури. Розрізняють два способи випалювання — розжареними металевими штампиками, із відбитків яких складають різноманітні орнаменти, і електрописаком, що дає чіткий контурний малюнок. Розпис на дереві — зручна й оригінальна техніка орнаментування виробів. Технічно вона мало чим відрізняється від розпису на інших матеріалах. Орнамент наносять пензлями на поверхню виробу гуашшю, аквареллю. Розписаний виріб покривають лаком, що оберігає його від забруднення. |
Автоматизація виробництва — основний напрям науково-технічного прогресу в машинобудуванні |