Поверхня необробленої деревини в більшості випадків буває шорсткою, а
переріз по довжині не зовсім однаковим. Струганням надають деталям правильної
форми і розмірів, які зазначені на кресленні. Стругають деревину ручним і
механізованим інструментом. |
Для свердління отворів на оброблюваній поверхні необхідно розмітити рисувалкою або олівцем їхні центри. Центри отворів потрібно наколоти шилом. Потім покласти на верстак дощечку або брусок. На неї встановити і міцно затиснути заготовку. |
План конспект уроку на тему:Складання виробів Мета: Навчальна: закріпити знання про види сучасних столярних з’єднань, їх виготовлення та застосування ; формувати уміння складати вироби за допомогою шипових з’єднань і здійснювати контроль виробу. Виховна: виховувати дисциплінованість учнів, бережливе ставлення до інструмента, устаткування, матеріалів. Розвиваюча: розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу, точність та координацію рухів. Методичне забезпечення: зразок виробу та окремі деталі, таблиці із зображенням полички для рукодільниці, інструкційні карти, картки для взаємоконтролю з теми «Столярні з’єднання». Матеріально технічне забезпечення: столярні верстаки, струбцини, лінійки, олівці, кутники, свердла діаметром 5 і 2мм , ручний дриль, або за присутності настільний свердлильний верстат 2М112, клей, пензлі, шканти. |
Сучасні вимоги до інженера, менеджера, робітника
виставляють на перший план не стільки використання набутих навичок та знань а
уміння творчо мислити та вміння використовувати ситуацію на свою користь. З
досвідом уміння нестандартно, творчо мислити відбувається більш продуктивно. |
План-конспект уроку:Основи господарської діяльності вумовах ринков економіки Ринок — система стабільних, постійно відти» рюваних відносин (виробничих, економічних, технологічних і ін.) між різними суб'єктами, діючими на ньому, опосередкована механізмом вартості, товарно-гропювих відносин, ціноутворення, попиту і проп» зиції. |
Долото - це ручний інструмент для видовбування отворів, гнізд, пазів та ін. Основною частиною долота є стержень, на кінці якого знаходиться лезо. Стержень долота виготовляють із карбонової інструментальної сталі, а ручку - з деревини твердих листяних порід (клена, бука, граба, берези). Кут загострення долота – 25-35º. Стамеска - ручний інструмент для видовбування неглибоких гнізд, отворів, зрізування матеріалу невеликої товщини. Кут загострення стамески – 18-25º. |
Мета: Навчальна: засвоїти технологічний зміст процесу деталювання, навчитися виконувати деталювання мехаенізму за його складальним кресленням. Виховна:.виховувати самостійність, наполегливість при вирішенні поставлених задач, охойність, культуру поведінки. Розвиваюча: розвиток координації руху, просторового і аналітичного мислення, пізнавального інтересу до предмету . Дидактичні засоби: - Плакат „ Складальне креслення кривошипа ”. - Плакат " Складальне креслення і наочне зображення упора”. - О.Д. Ботвиников. Креслення. . Підручник для учнів 8-9 класів. К.: Рад. шк. , 1991р. – 224с. Інструменти, прилади : креслярський набір. Тип уроку: комбінований. |
Тема: Поняття про електромагніт. Мета: Навчальна: ознайомити з будовою електромагніта та з роботою пристроїв, які мають електромагніт, навчити складати електромагніт з деталей електроконструктора; Виховна: виховувати відповідальне ставлення до праці; Розвиваюча: розвивати технічне мислення. |
Різці для чорнового точіння працюють зазвичай при великому перерізі стружки і часто великій швидкості різання. Тому такий різець повинний бути особливо сильним Твердоплавкі різці для чорнового обточування називаються прохідними. Прохідні різці, що використовуються при обробці стальних і чавунних деталей виготовляють з пластинками з твердих сплавів із швидкоріжучої сталі. Вимірювання діаметрів при чорновому точінні циліндричних поверхонь відбувається кронциркулем і лінійкою, а також ШЦ-1. Чистова обробка циліндричних поверхонь. Метою чистового точіння є отримання поверхонь з малою шорсткістю, точними розмірами. Деталь при чистовій обробці закріплюється міцно, щоб не було вібрації. |
Тема :Прийоми обробки циліндричних поверхонь на ТВ-6. Мета: 1. Навчальна: сформувати знання, вміння та навички обробки циліндричних поверхонь на ТВ-6. 2. Виховна: виховувати в учнів культуру праці та бережливе ставлення до технічного обладнання. 3. Профорієнтаційна: формувати в учнів стійкі професійні інтереси та продовжити ознайомлення учнів з професією токаря. 4. Розвиваюча: розвивати у школярів спеціальні здібності і технічне мислення; сприяти розвитку технічних вмінь. |