Усі столярні вироби виготовляють відповідно до технічних проектів. До початку виготовлення виробу, за допомогою креслення позробляють специфікацію. У специфікації вказують кількість деталей, а також сировини і матеріалів, які є необхідними для виготовлення відповідного виробу. |
План-конспект заняття з трудового
навчання
Тема: „ Основні відомості про деревину
”. Мета: Навчальна: дати дітям знання про деревину, її структуру та
властивості Виховна: Виховувати в учнів естетичний
смак, культуру праці. Розвиваюча: Розвивати творчу
пізнавальну активність. Матеріально-технічне забезпечення: підручник «Трудове навчання в шкільних майстернях 6-7
кл», плакати Тип заняття: комбінований. |
Тема: „Технологія робіт на токарному
верстаті. Точіння деталей”. Мета: Навчальна: повторити та закріпити в учнів знання з будови токарного
верстата, пристрої для роботи на токарному верстаті, прийоми роботи на ньому,
та правила безпечної роботи на свердлильному верстаті. Виховна: Виховувати в учнів естетичний
смак, культуру праці. Розвиваюча: Розвивати творчу пізнавальну активність. |
Якість виробу – це сукупність властивостей даного виробу, які визначають
придатність його використання за призначенням. |
Тема: Будова та призначення токарного верстата, керування токарним верстатом. Встановлення різців. Типи різців та їх призначення. Правила т/б під час роботи на токарному верстаті. Мета: 1.Ознайомлення учнів з токарним верстатом. 2. Виховувати в учнів інтерес до навчання. 3. Розвивати пізнавальну діяльність учнів. Література наочності: Плакати, підручники, роздатковий матеріал. Об’єкт роботи: Практична робота. Ознайомлення з токарним верстатом. Обладнання та інструменти: Токарний верстат, типи різцівів |
Тема: Електродвигун та його використання. Мета: Навчальна: систематизувати знання про призначення та особливості використання колекторного електродвигуна, ознайомити з роботою і будовою електродвигуна; сформувати вміння виявляти та усувати дрібні неполадки у роботі електродвигуна; Виховна: виховувати творче ставлення до праці, охайність, самостійність, повагу |
Конструювати —
це означає будувати, створювати нові механізми, машини, спорудження. У процесі
конструювання наукові й технічні знання використаються для створення нових
пристроїв, машин, механізмів, приладів й їхніх окремих частин. У результаті
конструювання створюється те, що приносить людям користь. Нові конструкції
верстатів дозволяють швидше й краще обробляти матеріали, нові конструкції
транспортних засобів — швидше й у більших кількостях перевозити вантажі. Нова
конструкція маленької деталі великої й складної машини дозволяє збільшити
надійність всієї машини. |
Тема: Креслення з’єднаних
деталей. Мета: 1)ознайомлення учнів з кресленням з’єднаних деталей, розглянути різьбові з`єднання, види з`єднань; 2) виховувати працелюбність, культуру
праці, бережливе ставлення до інструменту . 3)розвивати
пам’ять, увагу, окомір. Методичне забезпечення: схеми, плакати з прикладами пристроїв
автоматичного контролю, підручник А.Д.
Ботвинников «Черчение». |
Темою нашого заняття буде «Складання виробу». (Записати на дошці) Запишемо у зошит. Метою нашого заняття є закріплення знань про види столярних з’єднань, їх виготовлення та застосування, формування умінь складати виріб за допомогою шипових з’єднань. |
Вміння складати
технологічну карту на виготовлення того чи іншого
виробу дає змогу чітко в відповідній послідовності
виконувати поставлене завдання, запобігає виникненню помилок
під час роботи. Це набагато полегшує роботу та пришвидшує
виготовлення технічного об’єкту. |