Технологічний процес виготовлення проектованого виробу.

Тема: Технологічний процес виготовлення проектованого виробу.

Мета: ознайомити учнів з етапами розробки технологічної карти; виховувати позитивне ставлення до праці, культуру праці, працелюбність, бережне ставлення до майна;  розвивати увагу, уяву, пам’ять,  логічне мислення.

Основні поняття: технологічна карта.

Обладнання: креслярський інструмент, токарний інструмент, учнівські проекти.

Тип уроку: комбінований.

Структура заняття

  1. Організаційна частина..…………………………………….….….….5 хв.

2. Мотивація навчальної діяльності учнів……..……………….…...…3 хв. 3. Повідомлення теми і мети уроку…………………..……..………….2 хв.

4. Вивчення нового матеріалу..……………….…….……….……… ..10 хв.

5. Практична робота «Робота над проектами»………….……..……. 55 хв.

6. Підсумки уроку………………………………………….…..…....…10 хв.

7. Домашнє завдання……………………………………….….……. ….5 хв.

1. Організаційна частина

Перевірка присутності учнів за журналом. Чергові призначаються за графіком. Перевірка підготовленості учнів до заняття (наявність зошитів, ручок, креслярського інструменту).

2. Мотивація навчальної діяльності учнів

Вміння  складати технологічну карту  на виготовлення  того  чи  іншого  виробу дає змогу  чітко в відповідній  послідовності  виконувати  поставлене завдання, запобігає виникненню  помилок під  час  роботи. Це набагато полегшує роботу та пришвидшує виготовлення технічного об’єкту.

3.Повідомлення теми і мети уроку

Тема нашого уроку: Технологічний процес виготовлення проектованого виробу. На сьогоднішньому уроці ми познайомимось з технологічними етапами виготовлення проектованого виробу, та навчимося складати технологічну карту виробу.

4.Вивчення нового матеріалу

Усі  столярні  вироби  виготовляють відповідно  до  технічних  проектів. До  початку  виготовлення  виробу, за допомогою  креслення розробляють  специфікацію. У  специфікації  вказують  кількість деталей, а  також  сировини  і матеріалів, які  є  необхідними  для  виготовлення відповідного  виробу.

На  основі  креслення  і  специфікації  складають  технологічні  карти.  В  них  вказують  послідовність  операцій   технологічного  процесу, зазначають, яким  інструментом  або  на  якому  устаткуванні слід  виконувати  кожну  технологічну  операцію та  які  пристрої  застосовувати  для  цього. Технологічні  карти  складають  на  цілі   вироби  або  на  окремі  деталі.  Форма  і  зміст  технологічних  карт  залежить  від  умов,  в  яких  виконуватимуться  технологічні  операції.

Давайте  детальніше  розглянемо приклад складання  технологічної  карти  на  прикладі, який зображено  на  цьому   стенді. (Демонстрація стенду)                                                                                                  

5. Практична робота

5.1. Вступний  інструктаж.

Нашим завданням до практичної частини є самостійно скласти технологічну карту на виготовлення проектованого виробу.

Тож давайте не гаяти часу і розпочинаємо роботу в тій послідовності, яку ми щойно розглянули. Робота буде  відповідно  оцінена.

Критерії оцінювання: правильна послідовність трудових операцій, правильність підбору інструменту, охайність.

5.2. Самостійна робота учнів та поточний інструктаж:

  • контроль за дотриманням правильної послідовності складання технологічної карти виробу;
  • постійний контроль за дисципліною під час роботи та дотриманням правил техніки безпеки.

5.3. Приймання і оцінювання робіт учнів.

5.4. Робота над раніше розпочатими проектами.

6. Підсумки уроку

Повідомлення оцінок учням,  аналіз помилок та недоліків у роботі, прибирання робочих місць.

7. Домашнє завдання

Підготуватись до наступного заняття, вивчивши конспект по сьогоднішній темі.

Категорія: Уроки 7-9 класи | Додав: admin (16.12.2014)
Переглядів: 2431 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: