Етнографія - це наука, що вивчає культуру і побут народів, їхнє походження, розселення та культурно-історичні відносини народів. Основним методом етнографії є безпосереднє спостереження матеріального і духовного життя народу, його побут, тощо. Розвиток етнографічної думки на Україні був пов’язаний з іменами Максимовича, Івана Франка, Подолинського, Гнатюка та інших. Цінні матеріали зібрали вчені Чубинський, Сумцов, Вовк, Шухевич, Ефименко. |
За Б.Хмельницького Україна сформувалася як одна з трьох найперших у Європі (паралельно з Англійською і Нідерландською) національно-демократичних держав. Визначальну роль у тому процесі відіграла
національно-визвольна державницька ідея, а та ідея коренилася й
кристалізувалася упродовж багатьох століть і в усіх шарах українського
суспільства. |
Поняття
національний характер охоплює типові якості і психологічні особливості етнічної
групи, яка має спільну територію, мову, історію, культуру, звичаї, символи, що
відрізняють її від сусідніх народів. |
Український
народний одяг розвивався й удосконалювався протягом сторіч у тісному
взаємозв'язку з росіянки і білоруської. З іншого боку, формування національного
костюма українського й інших східнослов'янських народів генетично зв'язано з
одягом населення давньоруської народності, у період існування якої сформувалися
основні компоненти незшитого поясного одягу східних слов'ян (дерга, плахта, понева),
полотенчастые головні убори типу «убруса», туникообразные сорочки й ін. |
Навчання є специфічною пізнавальною діяльністю. Його метою є насамперед засвоєння учнями певної суми знань. На кожному етапі навчання учні йдуть від незнання до незнання. Цей рух скеровується вчителем. Але засвоєння знань є їх власною діяльністю, здійснюваною за допомогою таких пізнавальних процесів, як відчуття і сприймання, пам'ять, мислення тощо. |
Проблемі індивідуального
підходу у вихованні дітей надавали увагу багато представників прогресивної
педагогіки, як російської, так і зарубіжної. Вже в педагогічній системі Я. А.
Коменського – великого чеського педагога – чітко позначені положення про те, що
весь процес навчання і виховання дітей необхідно будувати з урахуванням їх
вікових і індивідуальних особливостей і виявляти ці особливості шляхом
систематичних спостережень |
Одним з головних кроків у житті кожної молодої людини є вибір професії. Від правильного вирішення питання "Ким бути?" – багато в чому залежить уся подальша доля людини. Якщо особистість вибирає професію випадково, то це потім спричиняє небажані наслідки для неї. Необґрунтований вибір професії може поставити людину перед фактом, що у неї відсутні передумови до виконання трудових функцій за обраною професією. Наслідком цього може бути низька продуктивність праці, помилки і брак в роботі А це в свою чергу викликає незадоволення обраною професією і починає пригнічувати людину, що може призвести до психічних розладів, професійних захворювань. Але невдалий вибір професії – це лише проблема самої особистості, і суспільства. |
Теми проектів |
Розвиток нових інформаційних технологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки наклали відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Могутній потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій в телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів мають великий вплив на виховання дитини і сприйняття нею оточуючого світу. Не у всіх школах сьогодні ще є обладнані технологічні класи, застарілі методичні прийоми призводять до суттєвого зниження мотивації навчання школярів, що змушує педагогів шукати більш сучасні способи і методи навчання. |