Розвиток нових інформаційних технологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки наклали відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Могутній потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій в телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів мають великий вплив на виховання дитини і сприйняття нею оточуючого світу. Не у всіх школах сьогодні ще є обладнані технологічні класи, застарілі методичні прийоми призводять до суттєвого зниження мотивації навчання школярів, що змушує педагогів шукати більш сучасні способи і методи навчання. Одним з таких засобів з унікальними можливостями, який широко розповсюджений і апробований в навчальних закладах індустріально розвинутих країн, є комп’ютер. Використання інформаційних технологій є одним із ефективних засобів підвищення мотивації і індивідуалізації навчальної діяльності дитини, розвитку її творчих здібностей та створення сприятливого емоційного фону. У порівнянні з минулими роками в наш час користуватись комп’ютерною технікою стало набагато простіше. Для сучасного персонального комп’ютера характерне „дружнє” по відношенню до користувача програмне середовище з простим меню і легко виконуваними інструкціями, а представлення інформації здійснюється за допомогою чітких графічних зображень і звукових ефектів. Новий крок в розвитку ініціативи і художньої творчості можна здійснити за допомогою комп’ютерної графіки - нового виду художньої діяльності. Створення зображень в графічних редакторах здійснюється комбінуванням точок, відрізків, ламаних ліній, прямокутників, ромбів, кіл і овалів. Рисунки в процесі роботи можна багаторазово копіювати й переносити, повертати, відображати відносно осі, замальовувати окремі фрагменти, одержувати інвертоване (обернене) за кольором зображення. Відкриваючи необмежений простір фантазії, графічні редактори дають змогу значно прискорити розробку композицій, які передують виготовленню виробу. Використання комп'ютера в процесі навчання сприяє також підвищенню інтересу й загальної мотивації навчання завдяки новим формам роботи і причетності до пріоритетного напряму науково-технічного прогресу; активізації навчання завдяки використанню привабливих і швидкозмінних форм подання інформації, змаганню учнів з машиною та самих із собою, прагненню отримати вищу оцінку; індивідуалізації навчання — кожен працює в режимі, який його задовольняє; розширенню інформаційного і тестового «репертуарів», доступу учнів до «банків інформації», можливості оперативно отримувати необхідні дані в достатньому обсязі; об'єктивності перевірки й оцінювання знань, умінь і навичок учнів. | |
| |
Переглядів: 2267 | |
Всього коментарів: 0 | |