У категорії матеріалів: 39
Показано матеріалів: 31-39
Сторінки: « 1 2 3 4


Розвиток нових інформаційних технологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки наклали відбиток на розвиток особистості сучасної дитини.

Могутній потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій в телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів мають великий вплив на виховання дитини і сприйняття нею оточуючого світу.

Не у всіх школах сьогодні ще є обладнані технологічні класи, застарілі методичні прийоми призводять до суттєвого зниження мотивації навчання школярів, що змушує педагогів шукати більш сучасні способи і методи навчання.
Методичні рекомендації | Переглядів: 2185 | Додав: admin | Дата: 18.09.2012 | Коментарі (0)

Ділова гра використовується для вирішення комплексних зав­дань, засвоєння нового та за­кріплення вивченого матеріалу, розвитку творчих здібностей, формування загальнонавчальних  умінь, а також дає можли­вість учням зрозуміти і засвоїти навчальний матеріал з різних позицій. Навчання засобами ді­лової гри сприяє здобуттю більш глибоких теоретичних знань, прийняттю оптимальних рішень, розвитку активності учня; від­повідає інтересам того чи іншо­го учасника гри; спонукає твор­чо засвоювати матеріал і прий­мати, залежно від ситуації, правильні рішення. У діловій грі ігрові елементи об'єднані в єди­не ціле із сферою реальних жит­тєвих ситуацій, присутній еле­мент зацікавленості, оскільки гра містить необхідні учням фак­ти, події, ситуації. 
Методичні рекомендації | Переглядів: 6511 | Додав: admin | Дата: 15.03.2011 | Коментарі (1)

1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано?
2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому?
З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку? 

Методичні рекомендації | Переглядів: 2267 | Додав: ROM@N | Дата: 22.04.2010 | Коментарі (0)

1.  Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано?

2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому?

З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку?

Методичні рекомендації | Переглядів: 4125 | Додав: admin | Дата: 14.05.2011 | Коментарі (0)

Традиційна система уміння, за якої школярі виступали об'єктом роботи учителя і повинні були відтворній певну суму знань, вже не може бути ефективним методом для досягнення навчальних цілей. Засвоєння знань завершується утворенням відповідних понять і вмінь, які відповідно мають бути включені де системи через практичну діяльність учнів. Лише за таких умов засвоєні знання будуть свідомо використані в реальних життєвих умовах. Проте репродуктивний характер навчальної діяльності, в ході якого відбувається звичайне запам'ятовування і відтворення певного обсягу інформації, створює фрагментарні знання, які в подальшому не використовуються.
Методичні рекомендації | Переглядів: 4461 | Додав: ROM@N | Дата: 06.01.2012 | Коментарі (0)

Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено:
- у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень; у 7-8 класах – 2 год. на тиждень(наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 № 66);
- у 10 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543);
- у 10 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543);

Методичні рекомендації | Переглядів: 4970 | Додав: admin | Дата: 31.08.2010 | Коментарі (1)

Інструкції для учнів під час навчання у майстернях з трудового навчання або кабінетів розробляються тоді коли, при вивченні чи проведенні занять на них можуть діяти небезпечні чи шкідливі фактори.
Методичні рекомендації | Переглядів: 8960 | Додав: admin | Дата: 06.09.2010 | Коментарі (0)