Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Розвиток нових інформаційних технологій і впровадження їх в освітній простір України в останні роки наклали відбиток на розвиток особистості сучасної дитини. Могутній потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій в телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів мають великий вплив на виховання дитини і сприйняття нею оточуючого світу. Не у всіх школах сьогодні ще є обладнані технологічні класи, застарілі методичні прийоми призводять до суттєвого зниження мотивації навчання школярів, що змушує педагогів шукати більш сучасні способи і методи навчання. |
Ділова
гра використовується для вирішення комплексних завдань, засвоєння нового та закріплення
вивченого матеріалу, розвитку творчих здібностей, формування загальнонавчальних
умінь, а також дає можливість учням
зрозуміти і засвоїти навчальний матеріал з різних позицій. Навчання засобами ділової
гри сприяє здобуттю більш глибоких теоретичних знань, прийняттю оптимальних
рішень, розвитку активності учня; відповідає інтересам того чи іншого
учасника гри; спонукає творчо засвоювати матеріал і приймати, залежно від
ситуації, правильні рішення. У діловій грі ігрові елементи об'єднані в єдине
ціле із сферою реальних життєвих ситуацій, присутній елемент зацікавленості,
оскільки гра містить необхідні учням факти, події, ситуації. |
1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано? 2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому? З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку? |
1. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за аналізом? Що було враховано? 2.Я кий тип і вид уроку, як він пов'язаний із попереднім? Який матеріал даного уроку потрібно використати в подальшому? З.Які головні задачі уроку? Як вони враховувались при реалізації мети уроку? |
Традиційна
система уміння, за якої школярі виступали об'єктом роботи учителя і повинні
були відтворній певну суму знань, вже не може бути ефективним методом для
досягнення навчальних цілей. Засвоєння знань завершується утворенням
відповідних понять і вмінь, які відповідно мають бути включені де системи через
практичну діяльність учнів. Лише за таких умов засвоєні знання будуть свідомо
використані в реальних життєвих умовах. Проте репродуктивний характер
навчальної діяльності, в ході якого відбувається звичайне запам'ятовування і
відтворення певного обсягу інформації, створює фрагментарні знання, які в
подальшому не використовуються. |
Теми проектів |
Теми проектів |
Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення трудового навчання передбачено: - у 5, 6, 9 класах – 1 год. на тиждень; у 7-8 класах – 2 год. на тиждень(наказ Міністерства освіти і науки України від 05.02.2009 № 66); - у 10 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543); - у 10 класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень (лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2010 № 1/9-543); |
Інструкції для учнів під час навчання у майстернях з трудового навчання або кабінетів розробляються тоді коли, при вивченні чи проведенні занять на них можуть діяти небезпечні чи шкідливі фактори. |