У категорії матеріалів: 39
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »


Календарно-тематичне планування з трудового навчання.

8 клас

(для класів, що не поділяються на групи хлопців та дівчат)

Варіативний модуль 1

Технологія заготівлі та зберігання продуктів

Варіативний модуль 2

Технологія електротехнічних робіт

Варіативний модуль 3

 Технологія плетіння з лози 

 

 

Методичні рекомендації | Переглядів: 15474 | Додав: admin | Дата: 27.08.2011 | Коментарі (1)

Конструкторські задачі. Дані завдання спрямовані на побудову моделі об'єкта, щопроектується, задовольняє вимогам відповідності форми та змісту задуманого.
Методичні рекомендації | Переглядів: 2895 | Додав: admin | Дата: 26.07.2012 | Коментарі (0)

Концептуальні засади розвитку творчих здібностей школярів

Розвиток творчих здібностей як провідна мета організації навчаль­но-виховного процесу висуває пев­ні вимоги щодо змісту освіти в ціло­му і окремих навчальних предметів в тому числі. Річ у тому, що перед­умовою творчості, самостійного мис­лення є наслідування інших. Але на­слідування багатьох — це безформне наслідування, яке не сприяє вироб­ленню в учнів власного стилю. Ра­зом з тим, чинні навчальні програ­ми загальноосвітньої школи позбав­ляють учнів можливості вивчити досконало, розібратися у стилі твор­чої діяльності одного письменника, поета, вченого, композитора, худож­ника тощо.
Методичні рекомендації | Переглядів: 4458 | Додав: admin | Дата: 15.03.2011 | Коментарі (0)

Вступ 

1. Проблемне навчання на уроках трудового навчання як стимулювання творчої діяльності 

2. Методи творчої діяльності на уроках трудового навчання 
Методичні рекомендації | Переглядів: 11269 | Додав: ROM@N | Дата: 14.09.2009 | Коментарі (1)

Особливо важливим для чіткої організації навчально-виховного процесу є правильне визначення структури й методики уроків різних типів. У поняття «структура уроку» як цілісного об’єкта вкладається три ознаки: зміст (із яких елементів чи етапів складається урок), послідовність (у якій послідовності ці елементи включаються в заняття) і зв’язок (як вони взаємозалежні). Умовно етапи навчального процесу на уроці можна представити як: вступний, основну частину і заключний етап.
Методичні рекомендації | Переглядів: 5571 | Додав: admin | Дата: 10.04.2012 | Коментарі (0)

Діяльність  вчителя трудового навчання в умовах технологічної освіти має бути чітко структурованою та спланованою. Оскільки основною формою навчальної роботи з учнями є урок, а на його результативність впливає його будова,  то виникла необхідність розглянути структуру технологічного уроку трудового навчання та відповідні вимоги до його проектування.
Методичні рекомендації | Переглядів: 1933 | Додав: admin | Дата: 07.10.2013 | Коментарі (0)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

 

з трудового навчання

для загальноосвітніх навчальних закладів

 

5 – 9 класи

(за новим Державним стандартом)

Методичні рекомендації | Переглядів: 2574 | Додав: admin | Дата: 18.06.2013 | Коментарі (0)

ПРОГРАМА

з трудового навчання

для загальноосвітніх навчальних закладів 

5 – 9 класи

Методичні рекомендації | Переглядів: 9523 | Додав: admin | Дата: 18.08.2012 | Коментарі (1)

Сучасний урок:
1.Покликаний розвивати в учнів пізнавальні інтереси, здібності, служити важливим засобом їх загального розвитку.
2.Вимагає використання сучасних технічних засобів.

Методичні рекомендації | Переглядів: 4640 | Додав: ROM@N | Дата: 22.04.2010 | Коментарі (0)