Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Календарно-тематичне планування з трудового навчання. 8 клас (для класів, що не поділяються на групи хлопців та дівчат) Варіативний модуль 1 Технологія заготівлі та зберігання продуктів Варіативний модуль 2 Технологія електротехнічних робіт Варіативний модуль 3
|
Конструкторські задачі. Дані завдання спрямовані на побудову моделі об'єкта,
щопроектується, задовольняє вимогам відповідності форми та змісту задуманого. |
Концептуальні засади розвитку творчих здібностей школярів Розвиток
творчих здібностей як провідна мета організації навчально-виховного процесу
висуває певні вимоги щодо змісту освіти в цілому і окремих навчальних предметів
в тому числі. Річ у тому, що передумовою творчості, самостійного мислення є
наслідування інших. Але наслідування багатьох — це безформне наслідування, яке
не сприяє виробленню в учнів власного стилю. Разом з тим, чинні навчальні
програми загальноосвітньої школи позбавляють учнів можливості вивчити
досконало, розібратися у стилі творчої діяльності одного письменника, поета,
вченого, композитора, художника тощо. |
Вступ 1. Проблемне навчання на уроках трудового навчання як стимулювання творчої діяльності 2. Методи творчої діяльності на уроках трудового навчання |
Особливо важливим для чіткої організації навчально-виховного процесу є правильне визначення структури й методики уроків різних типів. У поняття «структура уроку» як цілісного об’єкта вкладається три ознаки: зміст (із яких елементів чи етапів складається урок), послідовність (у якій послідовності ці елементи включаються в заняття) і зв’язок (як вони взаємозалежні). Умовно етапи навчального процесу на уроці можна представити як: вступний, основну частину і заключний етап. |
Діяльність
вчителя трудового навчання в умовах технологічної освіти має бути чітко
структурованою та спланованою. Оскільки основною формою навчальної роботи з
учнями є урок, а на його результативність впливає його будова, то виникла
необхідність розглянути структуру технологічного уроку трудового навчання та
відповідні вимоги до його проектування. |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 9 класи (за новим Державним стандартом) |
ПРОГРАМА з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 9 класи |
Сучасний урок: 1.Покликаний розвивати в учнів пізнавальні інтереси, здібності, служити важливим засобом їх загального розвитку. 2.Вимагає використання сучасних технічних засобів. |
Педагогічна технологія |