Обладнання: інформаційні буклети та свічки для кожного учня (будуть доставлятись до шкіл централізовано), карта України. Основні поняття: Голодомор; геноцид; злочини супроти людяності; розкуркулення, натуральні штрафи, "чорні дошки", Закон України «Про Голодомор 1932—1933 років в Україні». План уроку: 1. Вступ. 2. Що таке Голодомор? 3. З чого все почалося? 4. Як чинився Голодомор? 5. Свідчення очевидців. 6. Підсумки.
Соціограма представляє визначення ціннісно-орієнтаційної єдності класу. Учень повинний вибрати 5 якостей з 35 які на його думку найбільш важливі для їхнього спільної активності класу.
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до знань роботи з книгами та іншими джерелами отримання інформації.
2)Навчальна: вчити у прочитаному бачити головне і вміти швидко знайти вірну відповідь на поставлене питання а також логічно мислити при виборі відповідей. 3)Розвиваюча: розширити знання учнів з трудового навчання. Обладнання: дві картки зі списками інструментів, картки-букви для конкурсу «Поле чудес». Форма проведення: повністю співпадає з проведенням популярних телепередач «Счастливый случай», «Поле Чудес» та ін.
Розвиток творчих здібностей слід розпочинати з ранніх років, використовуючи наявний нахил дитини до праці, саме цей нахил, на думку Н. Лейтеса, є дитячої обдарованості. Для оцінки соціального розвитку дитини, творчих здібностей, інтелекту практичні психологи повинні використовувати різні психодіагностичні методи, що доповнюються відомостями батьків, даними спостережень за дитиною.
Учні вишикувались на подвір'ї школи. Звучить мелодія шкільного вальсу.
Ведуча: Дорогі учні, вчителі, батьки! Шановні гості! Сьогодні в нашій школі радісне і одночасно сумне свято - останнього дзвоника. Востаннє продзевнить він для наших одинидцятикласників і покличе їх у незвідану дорогу майбутнього.
Під мелодію пісні "Когда уйдем со школьного двора" через коридор з рушників входять на лінійку одинадцятикласники.
З метою залучення обдарованихдітей до безперервногопроцесу самовдосконалення через
збільшенняопераційногополя учнів , з метоюудосконаленнянавчально-виховного процесу з обдарованими дітьми, озброєння їх
практичним розумінням основ наук, розвитку здібностей, творчої активності,
системноговикористання різних видів
урочної та позаурочної діяльностіу
школах, позашкільних закладах: