Тема: Світ твоїх захоплень Мета: 1)Виховна: виховувати любов до знань роботи з книгами та іншими джерелами отримання інформації. 2)Навчальна: вчити у прочитаному бачити головне і вміти швидко знайти вірну відповідь на поставлене питання а також логічно мислити при виборі відповідей. Розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень, ви¬ховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи. 3)Розвиваюча: розширити знання учнів щодо видів праці, захоплень людей. Дізнатися, про що мріють ровесники, як вони втілюють свої мрії в життя. Форма проведення: година-спілкування
|
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до людей, ставлення до оточуючих з розумінням, співпереживанням. Виховувати доброту, чесність, порядність. 2)Навчальна: Закріпити явлення учнів про моральні цінності людини, серед яких такі поняття, як сенс життя, щастя — головні на життєвому шляху молоді. 3)Розвиваюча: розвивати вміння мислити, вирізняти істинні та хибні цілі в житті, сприймати людей такими, якими вони є. Форма проведення: бесіда Місце проведення: класна кімнати 10 Час проведення: одна година.
|
Мета: розширити і поглибити знання учнів про оздоблення і опорядження виробів із деревини, формування в учнів пізнавального інтересу до предмету трудового навчання, розвиток аналітичного і технічного мислення. Форма проведення :- ділова гра. Задачі : а) усвідомлення учнями значення виховного заходу в навчальному процесі, в трудовій діяльності; б) усвідомлення дітьми мети цього заходу ; в) формування в учнів нових теоретичних знань про опорядження виробів , виготовлених із деревини г) розвиток розумових процесів аналізу, синтезу, узагальнення, вміння планувати послідовність виконання своїх дій. Місце проведення: класна кімната. Обладнання : на дошці записана тема.
|
Гра-вікторина «Що? Де? Коли?» Необхідні атрибути гри: — столи та стільці для команд та ведучого (в окремих випадках можна користуватися простими туристськими килимками); — олівці та папір для учасників; — палички для жеребкування; — конверти із запитаннями; — гітара для «музичних пауз»; — секундомір;
| |