23:49
Схема психолого-педагогічної характеристики на особистість.

Схема психолого-педагогічної характеристики на особистість.

І. Загальні відомості про сім’ю учня.

1.Прізвище, ім’я дитини, вік.

2. Структура сім’ї (повна, неповна).

3. Склад сім’ї, вік батьків, фах, освіта.

4. Наявність у сім’ї домашньої бібліотеки і психолого-педагогічної літератури.

ІІ. Загальний розвиток, обізнаність.

1.    Уявлення про суспільні явища.

  1. Інформованість в різних галузях знань.
  2. Джерела отримання інформації:

А) школа;

Б) сім’я;

В) позашкільні заклади;

Г) самоосвіта;

4. Основні види діяльності дитини. Мотиви навчальної діяльності в системі групової мотивації.

5. Динамічні особливості;

а) витривалість;

б) рухливість;

в) рівень здатності до адаптації в нових умовах;

г) характер працездатності;

д) характер виконання соціальних, між особистісних ролей.

6. Новоутворення вікового періоду (наявність, ступінь розвитку).

ІІІ. Пізнавальні процеси.

1. Пам’ять.

а)  за часом (короткочасна, оперативна, довготривала);

б) за об’єктом запам’ятовування (моторна, образна, логічна, афективна);

в) за процедурою запам’ятовування (мимовільна, довільна, механічна, смислова).

2. Мислення.

а) словесно-логічне, наочно-образне, наочно-дійове;

б) теоретичне, практичне, інтуїтивне, аналітичне;

в) репродуктивне, продуктивне;

г) присутність операцій мислення: аналізу, синтезу, абстракції, узагальнення, конкретизації;

д) використання процесів мислення: суджень, умовиводи, визначення, індукції, дедукції.

IV.Емоційно-вольова спрямованість.

а) суспільна (індивідуалістична) ергічність;

б) вимогливість, критичність;

в) емоційність та її вплив на створення позитивного (негативного) фону в групі.

V.Особистісний розвиток.

1. Рівень активності. Характер виконання суспільних, між особистісних групових ролей (описати відповідні ситуації).

2. а) самооцінка та її вплив на між особистісні  стосунки з членами групи, мікрогрупи;

б) рівень домагань дитини. Його співвідношення з самооцінкою.

3. Особистість і прояви групового тиску. Конформність (неконформність), референтність (нереферентність).

4. Спілкування в системі групового спілкування . Зміст, рівні спілкування .

5. Основні види діяльності дитини. Ступінь участі в загально-групових видах діяльності. Мотиви навчальної діяльності в системі групової мотивації.

6. Інтереси, цінністні  орієнтації в системі соціальної спрямованості класу.

7. Соціальні чекання групи від особистості:

а) ступінь прояву до дитини симпатії (антипатії) ;

б) чи має стійких  друзів, чи обмежується ця дружба групою, чи виходить за її межі;

в) обіцянки дитини групі та характер  їх виконання;

г) як користується авторитетом;

д) прояви конфліктності, компромісу (описати 1-2 ситуації).

8. Організаторські можливості дитини:

а) психологічна вибірковість;

б) практичний розум;

в) тактовність;

г) ступінь прояву рис виконавця та керівника.

9. Стадії розвитку особистості в групі: адаптація, індивідуалізація, інтеграція / деталізовано описати проходження певної стадії/.

10. Вплив соціальних інститутів соціалізації на становлення дитячої особистості:

а) сім’я.;

б) школа;

в) трудова діяльність.

11. Ступінь самоконтролю дитини. Рівень її моральної вихованості в системі соціальної спрямованості класу.

12. Висновки, рекомендації.

 

Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 3959 | Додав: ROM@N | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: