23:49 Схема психолого-педагогічної характеристики на особистість. | |
Схема психолого-педагогічної характеристики на особистість. І. Загальні відомості про сім’ю
учня. 1.Прізвище, ім’я дитини, вік. 2. Структура сім’ї (повна, неповна). 3. Склад сім’ї, вік батьків, фах, освіта. 4. Наявність у сім’ї домашньої бібліотеки і психолого-педагогічної
літератури. ІІ.
Загальний розвиток, обізнаність. 1. Уявлення
про суспільні явища.
А) школа; Б) сім’я; В) позашкільні заклади; Г) самоосвіта; 4. Основні види діяльності
дитини. Мотиви навчальної діяльності в системі групової мотивації. 5. Динамічні особливості; а) витривалість; б) рухливість; в) рівень здатності до
адаптації в нових умовах; г) характер
працездатності; д) характер виконання
соціальних, між особистісних ролей. 6. Новоутворення вікового
періоду (наявність, ступінь розвитку). ІІІ.
Пізнавальні процеси. 1. Пам’ять. а) за часом (короткочасна, оперативна,
довготривала); б) за об’єктом
запам’ятовування (моторна, образна, логічна, афективна); в) за процедурою запам’ятовування
(мимовільна, довільна, механічна, смислова). 2. Мислення. а) словесно-логічне,
наочно-образне, наочно-дійове; б) теоретичне, практичне,
інтуїтивне, аналітичне; в) репродуктивне,
продуктивне; г) присутність операцій
мислення: аналізу, синтезу, абстракції, узагальнення, конкретизації; д) використання процесів
мислення: суджень, умовиводи, визначення, індукції, дедукції. IV.Емоційно-вольова
спрямованість. а) суспільна (індивідуалістична)
ергічність; б) вимогливість,
критичність; в) емоційність та її вплив
на створення позитивного (негативного) фону в групі. V.Особистісний розвиток. 1. Рівень активності.
Характер виконання суспільних, між особистісних групових ролей (описати
відповідні ситуації). 2. а) самооцінка та її
вплив на між особистісні стосунки з
членами групи, мікрогрупи; б) рівень домагань дитини.
Його співвідношення з самооцінкою. 3. Особистість і прояви
групового тиску. Конформність (неконформність), референтність (нереферентність). 4. Спілкування в системі
групового спілкування . Зміст, рівні спілкування . 5. Основні види діяльності
дитини. Ступінь участі в загально-групових видах діяльності. Мотиви навчальної
діяльності в системі групової мотивації. 6. Інтереси,
цінністні орієнтації в системі
соціальної спрямованості класу. 7. Соціальні чекання групи
від особистості: а) ступінь прояву до
дитини симпатії (антипатії) ; б) чи має стійких друзів, чи обмежується ця дружба групою, чи
виходить за її межі; в) обіцянки дитини групі та
характер їх виконання; г) як користується
авторитетом; д) прояви конфліктності,
компромісу (описати 1-2 ситуації). 8. Організаторські
можливості дитини: а) психологічна
вибірковість; б) практичний розум; в) тактовність; г) ступінь прояву рис
виконавця та керівника. 9. Стадії розвитку
особистості в групі: адаптація, індивідуалізація, інтеграція / деталізовано
описати проходження певної стадії/. 10. Вплив соціальних
інститутів соціалізації на становлення дитячої особистості: а) сім’я.; б) школа; в) трудова діяльність. 11. Ступінь самоконтролю
дитини. Рівень її моральної вихованості в системі соціальної спрямованості
класу. 12. Висновки,
рекомендації. | |
|
Всього коментарів: 0 | |