09:50
Методика “Що важливіше?”
Методика "Що важливіше?”
Соціограма представляє визначення ціннісно-орієнтаційної єдності класу.
Учень повинний вибрати 5 якостей з 35 які на його думку найбільш важливі для їхнього спільної активності класу.
Якості особистості:
1. Дисциплінованість.
2. Ерудованість.
3. Свідомість боргу.
4. Кмітливість.
5. Начитаність.
6. Працьовитість.
7. Ідейна переконаність.
8. Уміння контролювати роботу.
9. Моральне виховання.
10. Самокритичність.
11. Чуйність
12. Суспільна активність
13. Уміння планувати роботу
14. Допитливість
15. Уміння працювати з книгою
16. Цілеспрямованість
17. Колективізм
18. Старанність
19. Вимогливість до собі
20. Критичність
21. Духовне багатство
22. Уміння пояснити задачу
23. Чесність
24. Ініціативність
25. Уважність
26. Відповідальність
27. Принциповість
28. Самостійність
29. Товариськість
30. Розважливість
31. Скромність
32. Поінформованість
33. Справедливість
34. Оригінальність
35. Впевненість у собі 

Знайдемо коефіцієнт який характеризує ступінь ціннісно-орієнтаційної єдності учнів класу:
C = (1,4n - m)/6/N, де
n – середня кількість виборів на одне з п’яти якостей особистості.
m – середня кількість виборів на одне з останніх якостей особистості.
N – кількість учнів.
C = (1,4*(10+8+6+6+5) – 18) / 6 / 19 = 0,373
С>0.5 – високий показник та показує, що клас можна рахувати колективом.
0.3<C>0.5 – клас проміжний в розвитку ціннісно-орієнтаційної єдності. 
C<0.3 – недостатній рівень ціннісно-орієнтаційної єдності в розвитку класу як колективу.
 

Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 4367 | Додав: ROM@N | Теги: методика | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 2
2 12т  
якщо 5 якостей взагалі ніким не відмічені то m=0??? надіюсь так і є))

1 12т  
Що таке m - ?

Ім`я *:
Email *:
Код *: