23:47 Схема аналізу виховного заходу | |
Схема аналізу виховного заходу І. Загальні відомості. ·
Тема виховного заходу. Актуальність теми, її
вмотивованість. Відповідність віковим особливостям, запитам, інтересам дітей. ·
Мета заходу, її чіткість, конкретність, доступність всім
учасникам виховного процесу. На
розв’язання яких виховних задач спрямована. ·
Форма заходу. Доцільність вибраної форми. Її місце в
системі виховної роботи класного керівника. ·
Психологічне обґрунтування змісту і форми заходу;
відповідність меті виховання рівню
розвитку дитячого колективу, віковим особливостям дітей. ·
Дата проведення заходу, школа, підрозділ учнів (клас,
гурток та ін.), прізвище та ініціали вихователя, класного керівника. ІІ. Підготовка заходу. ·
Ініціатори та організатори виховного заходу. ·
Участь дітей у підготовці і проведенні заходу: масовість,
активність, самостійність, ініціативність, відповідальність. ·
Роль класного керівника
у підготовчому процесі та
проведенні виховного заходу: стиль і тон спілкування з учнями,
педагогічний такт, емоційність, активізація позитивних досягнень та ін. ·
Наявність і продуманість плану і програми заходу. ·
Якісь і доцільність оформлення місця проведення заходу. ·
Використання обладнання, наочності та ін., в ході заходу,
їх доцільність, естетичне оформлення. ІІІ. Зміст заходу. ·
Виховні можливості змісту виховного заходу. ·
Наступність змісту заходу у системі виховної роботи
класного керівника. ·
Відповідальність змісту заходу меті, завдання і формі
проведення. Оптимальність вибору змісту, його пізнавальна, емоційна
наповненість. ІV. Проведення заходу. ·
Організаційний етап. ─ Точність і організованість
початку заходу. ─ Ставлення учнів до заходу:
інтерес, активність, дисциплінованість, культура поведінки, культура мови. ─ Підготовка учнів до активного
сприйняття нової інформації. ·
Мотиваційний етап ─ Чіткість і емоційність
розкриття мети і задач заходу. ─ Націлення дітей на уважну
роботу, пошук відповідей на поставлені питання, формування власної позиції,
висновки. ·
Реалізаційний етап. ─ Відповідність ходу заходу його
програмі. ─ Оптимальність вибору методичних
прийомів, використаних в ході заходу. ─ Вплив виховного заходу та
становлення особистості школяра, зміцнення взаємовідносин у дитячому колективі. ─ Відповідність методики
проведення заходу виховним задачам, віковим і індивідуальним особливостям
учнів, рівню розвитку колективу. ·
Підсумковий етап. ─ Підведення підсумків заходу.
Ґрунтовність висновків, зроблених в ході заходу і по його завершенні, їх
відповідність темі, меті і задачам заходу. V. Загальні висновки. ·
Відповідність рівня організації заходу визначеній меті
(реалізація виховних, пізнавальних і розвивальних можливостей заходу). ·
Ставлення школярів до виховного заходу, ступінь їх
задоволення. ·
Витриманість в часі. ·
Дотримання гігієнічних вимог до здійснення виховного
процесу. ·
Доцільність та ефективність добраної виховної технології. ·
Висновки, пропозиції, рекомендації щодо організації,
змісту й методики проведення виховного заходу. | |
|
Всього коментарів: 0 | |