09:48
Виховний захід «Трудова вікторина»
Мета: 1)Виховна: виховувати любов до знань роботи з книгами та іншими джерелами отримання інформації. 
  2)Навчальна: вчити у прочитаному бачити головне і вміти швидко знайти вірну відповідь на поставлене питання а також логічно мислити при виборі відповідей. 
  3)Розвиваюча: розширити знання учнів з трудового навчання.
Обладнання: дві картки зі списками інструментів, картки-букви для конкурсу «Поле чудес».
Форма проведення: повністю співпадає з проведенням популярних телепередач «Счастливый случай», «Поле Чудес» та ін.
Місце проведення: навчальна майстерня.
Час проведення: урок трудового навчання

Етапи підготовки і проведення виховного заходу: 
1. Етап – вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, чоб не тільки можна було дати нові знання, але й перевірити вже набуті раніше, але крім цієї основної мети існує й інша – розважальна.
2. Етап – планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань для заходу місця і часу проведення підготовка подарунків переможцям. 
3. Етап – організація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу. Від них не потребується ніякої попередньої підготовки 
4. Етап – проведення заходу. Форма проведення повністю співпадає з проведенням популярних телепередач «Счастливый случай», «Поле Чудес» та ін.
5. Етап – підведення підсумків. Після проведення заходу обговорити захід з вчителем, методистом, і з присутніми студентами з метою вивчення успіхів та невдач. 

Хід заходу
(Учні поділені на дві команди по 5-7 чоловік і ознайомлені з правилами гри:
1) За повну та правильну відповідь команда отримує 2 бали
2) За неповну відповідь 1 бал
3) За порушення правил і дисципліни з команди знімається 1 бал
Під час проведення гри учням дозволяється користуватися записами в зошитах, а так само стендами, які розміщені на стінах в майстерні, цим стимулюється формування уміння отримувати додаткову інформацію.

Перший тур «П'ятий зайвий».
 Протягом однієї хвилини учням пропонується список інструментів, з яких вони повинні виключити один інструмент і пояснити чому він «зайвий».
Перший набір слів:
1. молоток
2. зубило
3. рубанок
4. напилок
5. ножиці
Другий набір слів:
1. лінійка
2. рисувалка
3. киянка
4. кутник
5. шаблон
Слова, необхідні виключити підкреслюють. Такі завдання даються кожній команді одночасно. Якщо якась команда не зможе дати відповіді, то відповідь дає вчитель.
Другий тур «Щасливий випадок».
Протягом 3-х хвилин за правилами аналогічної телевізійної гри ставляться питання спочатку однієї, потім іншій команді. Правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
1. Слюсарний розмічальний інструмент, яким наносять на заготівлю лінії. (Рисувалка)
2. Слюсарний інструмент для проведення ліній під кутом 90 градусів по площині. (Кутник)
3. Форма ріжучої частини зубила. (Клин)
4. Зміна форми заготовки. (Гнуття)
5. Операція розділення заготовки на частині за допомогою ножиць. (Різання)
6. Операція розділення заготовки на частині за допомогою зубила. (Рубання)
7. Інструмент для виправлення тонкого листового металу. (Гладилка, киянка)
8. Базова лінія.
Третій тур «Поле Чудес».
 Для його проведення на дошці вивішуються картки-букви (обернені), які потім перекидаються.
 Питання: щоб не пошкодити поверхню заготовки з жерсті, і щоб заготовка мала естетичний вигляд, на лещата одягають… що надівають на лещата? (НАГУБНИК)
П'ятий тур «Прислів'я про праця».
 Кожна команда старається як можна більше назвати прислів'їв про працю. За кожне прислів'я команда отримує 1 бал. 
 У кінці гри, судді підводять результати гри і нагороджують переможців.

Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 5636 | Додав: ROM@N | Теги: виховний захід | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: