02:40
Хто кого?
Мета: розширити і поглибити знання учнів про оздоблення і опорядження виробів із деревини, формування в учнів пізнавального інтересу до предмету трудового навчання, розвиток аналітичного і технічного мислення.
Форма проведення :- ділова гра.
Задачі :
а) усвідомлення учнями значення виховного заходу в навчальному процесі, в трудовій діяльності;
б) усвідомлення дітьми мети цього заходу ;
в) формування в учнів нових теоретичних знань про опорядження виробів , виготовлених із деревини
г) розвиток розумових процесів аналізу, синтезу, узагальнення, вміння планувати послідовність виконання своїх дій.
Місце проведення: класна кімната.
Обладнання : на дошці записана тема.

План виховного заходу:

1. Організаційний етап : вступне слово вчителя.
2. Мотиваційний етап: бесіда про важливість кола питань, які підлягають колективному обговоренню.
3. Цільовий етап:
Проведення гри.
4. Підсумковий етап:
- оголошення команди-переможця
- заключне слово вчителя.

Хід роботи:

1. Організаційний етап : вступне слово вчителя.
2. Мотиваційний етап: монолог вчителя: оголошення назви, теми, мети , завдання, значення виховного заходу.
3. Цільовий етап.
Проведення ділової гри.
а) вчитель оголошує правила гри.
Учні діляться на дві команди, дають назву своїй команді , обирають собі капітана. Протягом гри команди виконують поставлені перед ними завдання, які будуть оцінюватись відповідною кількістю балів. Та команда, яка набирає більшу кількість балів вважається переможцем.
б) Проведення етапів гри (конкурсів).
1-й конкурс. Розминка.
Вчитель задає кожній із команд одне запитання. У разі не правильної відповіді команди – право відповіді отримує суперник. Правильна відповідь оцінюється в один бал.
1. Які розрізняють види опорядження виробів із деревини?
2. Яка мета прозорого опорядження виробів із деревини.
3. Які матеріали використовують для прозорого опорядження?
4. Як називаються матеріали ,що використовують для виправлення вад деревини?
5. Який інструмент використовують для нанесення лакофарбових матеріалів на поверхню деревини?
6. Які слід використовувати засоби індивідуального захисту при нанесенні лакофарбових матеріалів на поверхню деревини?
7. Які є два види пензлів для нанесення лакофарбових матеріалів на поверхню деревини?
8. Як слід готувати поверхню до фарбування?
9. Які матеріали потрібні для фарбування столярних виробів?
10. Як фарбують поверхні виробів?
11. Як правильно полірувати лаковану поверхню?
12. Які застосовують види опорядження деревини прозорими барвниками?
13. Що таке облицювання шпоном?
14. Для чого використовують облицювання шпоном?
Підбиття підсумків першого конкурсу.
2-й конкурс. Складання технологічної карти на виготовлення кухонної дошка. Потрібно по два учасника від кожної команди. Час 12-15 хв. Максимальна кількість набраних за конкурс балів – 12. Критерії оцінювання: правильна послідовність трудових дій, охайність, час.
3-й конкурс. Реклама.( конкурс капітанів ).
Капітани команд беруть демонстраційні вироби учнів попередніх років і рекламують їх. Максимальна кількість набраних за конкурс балів – 12. Критерії оцінювання: переконливість, повнота і завершеність думки.
Після цього проводиться перевірка і оцінювання виконання завдання попереднього конкусру.
4. Підсумковий етап: 
- оголошення команди-переможця
- заключне слово вчителя.


Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 1822 | Додав: ROM@N | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: