02:13 Виховний захід: «Здоров’я та паління» | ||||||||||||||||||
Виховний захід: «Здоров’я та паління» Мета: формування в учнів правильного уявлення про здоров’я, здоровий спосіб життя, негативного ставлення до тютюнопаління; доповнити і розширити знання учнів про паління та його негативний вплив на здоров’я; з’ясувати причини і показати наслідки вживання тютюнових виробів; проаналізувати існуючі у молодіжному середовищі міфи про паління. Завдання: інформування молоді про негативний вплив тютюну на здоров’я не лише того, хто палить, але й оточуючих; формування знань про ризик залежності від тютюну. Форма проведення: диспут з елементами гри. Діяльність: фронтальна. Обладнання та матеріали: аркуші паперу, кольорові кружечки, комп’ютерна презентація, відеоролики, фотографії. Місце проведення: класна кімната. Епіграф: Тютюн приносить шкоду тілу, руйнує розум, отупляє цілі нації. О. де Бальзак План
1.1. Підготовка матеріалів до заходу, розробка презентації 1.2. Підключення та налаштування апаратури 1.3. Організація учнів, залучення їх до заходу 2. Етап проведення 2.1. Вступне слово вчителя 2.2. Мозковий штурм: «За і Проти паління» 2.3. Індивідуальні завдання для учнів 2.4. Гра «Міфи і факти про паління» 2.5. Рольова гра «Повідомлення лікаря про наслідки паління» 2.6. Гра «Відкритий мікрофон» 3. Підсумковий етап 2. Етап проведення 2.1. Вступне слово вчителя Вчитель: Шановні діти! - Сьогодні ми з вами будемо обговорювати важливу тему: «Здоров’я та паління».
2.2. Мозковий штурм: «За і Проти паління» Класна дошка розділена навпіл. Учні по черзі називають і записують свої міркування з приводу причин чому люди палять, або не палять. Причини:
Вчитель: Отже, на вашу думку, які причини призводять до того, що люди починають палити? (Відповіді учнів)
2.3. Індивідуальні завдання для учнів На аркуші паперу записати міркування:
2. Що я буду робити, щоб не палили мої друзі і я сам?
2.4. Гра «Міфи і факти про паління» Мета: розвіяти міфи про Паління. 1. Роздати учням по 2 кружечки: червоний і зелений. 2. Учитель зачитує твердження, а учні піднімають зелений кружечок – якщо погоджуються з цим твердженням, червоний – якщо не погоджуються. 3. Вислуховуємо учнів, що підняли зелені кружечки. 4. Надаємо слово тим, хто має протилежну точку зору. Міф. Паління підбадьорює та підвищує працездатність. Факт. Давно спростована думка про те, що паління знімає стрес. Навпаки, воно призводить до нервозності й бажання закурити наступну сигарету. Міф. Паління допомагає думати. Факт. Причина зниження інтелекту криється у відкладеннях кальцію в судинах. Вони заважають кровообігу та збагаченню мозку киснем, що призводить до зниження мозкового потенціалу. Міф. Легкі сигарети не дуже шкідливі для здоров’я. Факт. На жаль, вони не менш шкідливі, ніж звичайні. Використовуючи легкі сигарети, курці затягуються частіше та глибше, що призводить до раку легенів. Міф. Пасивне паління є безпечним. Факт. Насправді, воно, навіть, небезпечніше, ніж звичайне. Сигаретний дим поділяють на два струмені: основний і побічний. Перший потрапляє в легені під час затягування, а другий виходить від вогника, що жевріє на кінці сигарети, де концентрація шкідливих хімічних речовин у 50 – 100 разів більша. У родинах, де батьки постійно палять, дитина в 4 -5 разів частіше хворіє, у неї порушується розумовий і психічний розвиток.
2.5. Рольова гра «Повідомлення лікаря про наслідки паління»
2.6. Гра «Відкритий мікрофон» По колу учні продовжують речення: Я дізнався…
3. Підсумковий етап Сьогоднішній захід допоміг сформувати в учнів правильне уявлення про здоров’я, здоровий спосіб життя, негативне ставлення до тютюнопаління; доповнив та розширив знання учнів про паління та його негативний вплив на здоров’я не лише того, хто палить, але й оточуючих. На виховному заході ми з’ясувати причини і показати наслідки вживання тютюнових виробів; проаналізували існуючі у молодіжному середовищі міфи про паління і зробили такий висновок: «Здоров’я – добро, паління – зло». | ||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |