02:03 Виховний захід: Трудова вікторина | |
Тема: Трудова вікторина Мета: 1) навчальна: навчати учнів швидко і вірно відповідати на поставлене питання, а також логічно мислити при виборі відповідей; 2) виховна: виховувати уважність, кмітливість, 3) розвиваюча: розвивати вміння працювати в команді, логічне мислення. Форма проведення: інтелектуально-розважальна гра. Місце проведення: шкільна майстерня з трудового навчання. Обладнання: дошка, дві картки з переліком інструменту, картки з критеріями обґрунтування виробу. Час проведення: 40 хвилин. План 1. Організаційна частина 2. Проведення конкурсів 2.1. Перший конкурс «Сьомий зайвий» 2.2. Другий конкурс «Щасливий випадок» 2.3. Третій конкурс «Поле Чудес» 2.4. Четвертий конкурс «Кращий проектувальник» 3. Підведення підсумків
Хід заходу 1. Організаційна частина Сьогодні ми з вами зустрілися для того, щоб провести змагання, які називаються «Трудова вікторина». Спочатку давайте розділимося на дві команди і кожна команда обирає собі назву. Зараз послухайте правила гри:
2. Проведення конкурсів 2.1. Перший конкурс «Сьомий зайвий» Протягом однієї хвилини учням пропонується список інструментів, з яких вони повинні виключати один інструмент і пояснити чому він «зайвий». За правильно виключений інструмент – 1 бал, за правильно виключений інструмент і пояснення – 2 бали.
Перший набір слів:
Другий набір слів:
2.2. Другий конкурс «Щасливий випадок» Протягом 3-х хвилин за правилами аналогічної телевізійної гри ставляться питання спочатку одній, потім іншій команді. Правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
2.3. Третій конкурс «Поле Чудес» На дошці малюються квадратики, кожний з яких відповідає одній літері слова, яке необхідно вгадати. За кожну відгадану літеру присуджується 1 бал, за відгадане слово – 5 балів. Питання: інструмент за допомогою якого можна розмічати деякі кути. (Єрунок) 2.4. Четвертий конкурс «Кращий проектувальник» Проаналізувати запропоновані зразки виробів (шкатулка, таця, кухонна дощечка) та вибрати один з них, обґрунтувавши свій вибір за такими критеріями:
Виконання завдання оцінює журі. Максимум 5 балів. 3. Підведення підсумків. Ось і підійшла наша гра до кінця. Сьогодні обидві команди проявили свої знання. Але кращою, за балами, а отже і переможцем стала команда (назва команди). Вітаємо цю команду з перемогою. Хочемо подякувати обом командам за прекрасну гру та нагородити найактивніших учасників. | |
|
Всього коментарів: 0 | |