01:10 Виховний захід:РОДИННЕ СВЯТО | |
РОДИННЕ СВЯТО
Л.В.Сущенко „Ой , у гаю при Дунаю, педагог-організатор, соловей щебече, Вікнинська ЗОШ він свою всю пташину Черкаська область до гніздечка кличе...”
МЕТА: Ознайомити батьків з елементами навчально-виховного процесу школи та показати роль і місце в ньому кожної родини. Виховувати в учнів активність, почуття дружби, любові і поваги до своєї родини, школи, рідного краю, України.
Свято проводиться в актовому залі школи. Зал святково прибраний вишитими рушниками, плакатами про сім'ю, родину. ВЕД 1: Нема ніде так добре, як удома. Усі стежки ведуть нас до рідні. Засяє вогник в рідному вікні – Де дінеться і темрява , і втома. І від престолу отчого порогу, Від цих священних вікон і двора В усі світи нам стелиться дорога. ВЕД 2: Шановна родино! Так, так, якраз родино . Я не помиляюся, бо всі присутні в цьому залі – це велика єдина родина. Отже , шановна родино, доброго дня! ВЕД 1: Правда , чудова ця фраза ? Вона нас зближує з вами одразу. Сьогодні, гадаєм , якраз буде вчасно, Щоб в усіх був дійсно чудовий настрій. Упоравшись з ділом, хіба нам не варто Зустрітися з піснею, чи навіть із жартом. ВЕД2: В нашому селі Вікнине є свої традиції, є й святки , й веселі вечорниці. Тож, шановні наші друзі, Щиро ми запрошуємо вас Побувать на родинному святі у нас. ВЕД1: На нашому святі вас раді вітати, І щастя , і радості вам побажати. ВЕД 2: Дорогі гості прибули до нас, Ми раді вас стрічати в цей чудовий час. ВЕД 1: Із колосків вікнянської пшениці Прийміть в дарунок наші паляниці (До кожного столу, за яким сидять запрошені сім'ї, несуть паляниці на рушниках) ВЕД 2: Хай цей хліб, який нагадує вам рідний дім, стане символом родинного свята. ВЕД 1: Для кожного з нас близькі і дорогі поняття дім, сім'я, діти, родина. Ці слова випромінюють світло і тепло .В Україні кажуть: „Без сім'ї нема щастя на землі” ВЕД2: А зараз ми хочемо вам представити наших сьогоднішніх гостей , сім'ї, які прибули до нас з різних кутків, вулиць нашого села. Це сім'ї _________________ (ведучий називає прізвища сімей) Так, шановні мої! Ведіть себе пристойно, І послухаємо всі, Хто ж тепер у нас в журі. (представлення журі) ВЕД 1: А зараз перейдемо до конкурсної програми 1 конкурс „З гордістю про себе” Розказати про себе та про свою сім'ю. Питання:
(Журі підводить підсумок) Україна - велика родина І, як мати, для всіх нас єдина . Україна - це наше коріння , І завзяття, і серця горіння. Наша школа - маленька краплина Того щастя, що зветься родина. Так по-батьківськи всіх зустрічає І в доросле життя проводжає... (пісня „Це моя Україна”)
2 конкурс „Чи знаєте ви один одного” Питання:
(Журі підводить підсумки конкурсу.) На світі білому єдине, Як і Дніпрова течія, Домашнє вогнище родинне, Оселя наша і сім'я.
В щасливі і в тяжкі години, Куди б нам не стелився шлях, Не згасне вогнище родинне, В людських запалене серцях.
Рідна казка про гнома, Рідна стежка і сад... Всюди добре, а вдома Краще, кажуть, стократ. (пісня „ Смерекова хата”) ВЕД 2 : Спогади про раннє дитинство.(звертаючись до батьків) У нашім раї на землі Нічого кращого немає, Як тая мати молодая З своїм дитяточком малим. Шановні батьки, чи пам'ятаєте ви свої перші думки після народження дитини? Про що ви думали, коли вперше принесли вам ваше дитятко?000000000000000000000000000 (батьки діляться своїми спогадами) Запитання до дітей: Ваші перші спогади про раннє дитинство .З якого часу ви себе пам'ятаєте? З ким або з чим пов'язані ці спогади? З якою подією? (діти діляться своїми спогадами)
Як дітей колишеш ти недремно, То не раз змахнеш краплини поту. Що ж, прислів'я мовить недаремно „Хто не мав дітей - не мав клопоту” а зростуть, то скільки дум у неньки, і тривог за їхнє кожне діло. Голова боліла від маленьких, Від дорослих – серце заболіло. Але що ті клопоти й тривоги, Бо хіба із щастям їх зрівняти, Як дитя, зіп'явшися на ноги, Перший крок ступає по кімнаті, Як почуєш ти уперше „Мамо” Як до школи поведеш за руку, Як уже одержиш телеграму „ Мамочко , вітаю із онуком”. Добре ж, як себе пізнать дитині, Знать твої вона продовжить роки. Добре дати світові людину І людині дати світ широкий, Дарувати їй цвітіння рясту. Сині гори, неспокійні ріки... Хто не мав дітей, не звідав щастя, Долею обкрадений навіки. ВЕД2: Коли ви були зовсім маленькими вам мама співала колискову, в яку переливала материнську любов, співала про пухнастого котика, і тата, що пішов по дині і принесе їх дитині .Як тільки зіп'ялись на ніжки, то почули багато забавлянок. 3 конкурс Зараз наші мами продемонструють нам свої колисанки або забавлянки . А поки мами згадують звучить вірш В.Симоненка „Лебеді материнства” 4 конкурс „Чи знаю я тебе” (діти і батьки відповідають на питання письмово. Якщо відповіді співпали – 2 бали) Отже перевіримо як батьки знають своїх дітей. - що проситиме ваша дитина в той день. Коли їй ні в чому не буде відмовлено? - чим ваша дитина, одержавши повну свободу, займе себе першочергово ? - продовжте речення „Більше всього я ціную в своїй дитині...” - як ви розумієте вислів „Мудрість батьківської любові”? А зараз перевіримо як діти знають своїх батьків - якого кольору очі у твоєї мами? - яку пісню любить слухати тато, мама ? - продовжте речення „ Я поважаю своїх батьків за те, що ...”
Журі підводить підсумки конкурсу. „Сучасна казочка про колобка” Жили собі дід та баба. Мали вони сина та невістку, і народився у них синочок - колобочок. Так і прозвали його Колобок. Через 11 років він закінчив школу і скотився з батьківської шиї.Та й покотився Колобок по дорозі. Ідуть йому назустріч студенти. Студенти: ”Колобок , Колобок, пішли з нами, будеш вчитися, з нами тобі буде весело і цікаво...” Колобок: Що там цікавого .Бабуся і дідусь, мати і батько за мене 11 років уроки вчили та так нічому і не навчили . Не сварили мене ніколи, все боялись розгнівати. Вед: Та й покотився Колобок далі. Зустрічає селян. Селяни: ”Колобок, Колобок , пішли з нами. Ми навчимо тебе сіяти, орати, хліб ростити. Колобок: ”Що? Хліб ростити. Та мені бабуся і дідусь, тато і мама ні в чому не відмовляють, а хліба дають скільки завгодно. Вед: ”Та й покотився Колобок далі. Зустрічає будівельників” Будівельники: ”Колобок ,Колобок , пішли з нами. Ми навчимо тебе штукатурити, мурувати, будувати житло.” Колобок: ”Житло? Та навіщо воно мені. Мені бабуся і дідусь подарували вже дачу, а мати й батько окрему квартиру. Житло... Хм. .” Вед:” Покотився Колобок далі. Бігав , бігав, всі вчаться, працюють, а йому й робити нічого. Потрапив він у сумнівну компанію. Ледве живим звідти втік. Прибіг додому :до бабусі й дідуся, батька й матері. І давай вичитувати їх. Колобок: ”Чому мене не примушували вчитися, чому все робили за мене, чому я виріс неуком? Вед: ”Заплакали рідні, що не так виховували Колобка. Горе їм тепер. А Колобок сказав :”Тепер все життя сидітиму у вас на шиї”. Всі:” Шановні дорослі, не виховуйте таких Колобків!
ВЕД 1: А зараз дайте відповідь на таке запитання: Чи однодумці ви з чоловіком у вихованні дітей? Які з методів виховання притаманні вам: Теплота-довіра Теплота-потурання Холодність-вимога Який принцип виховання у вашій сім'ї Демократичний Авторитарний Ліберальний 5 конкурс Знайти вихід із ситуації. - ваша дитина заховала щоденник з „1” , ви його знайшли, які ваші дії? - вас викликали до школи, бо дитина вчинила щось погане. Як ви до цього поставитесь? Чи вважатимете ви, що нічого не сталося? - ви повернулися втомленими з роботи, а вдома - зібралися друзі вашої дитини. Ваші дії? - дитина не прийшла вчасно додому, запізнилась аж на дві години. Ваші дії? - у сім'ї скрутне матеріальне становище, а у вашої дитини незабаром День народження. Як бути в такій ситуації ? Журі оцінюють конкурс. ВЕД2: У всіх батьків є сильні і слабкі сторони. Теперішній батьківський талант полягає в тому, щоб уміло використати свої сильні і слабкі сторони в спілкуванні з дітьми. В цьому нам допоможе 6 конкурс ”Хто спритніший” (В коло стають діти, в друге батьки, звучить музика, по закінченні батьки повинні схопити свою дитину хто швидше) Журі оцінює конкурс. 7 конкурс на дотепність. Припустимо, що наша промисловість приступила до випуску малих елементів одягу, але вся нова продукція потребує реклами. Пропонуємо прорекламувати такі речі: ґудзики трьох дірчасті , шнурки швидкорозчинні. Журі оцінює конкурс ВЕД2: Вашій увазі український танок. 8 конкурс на винахідливість. Зараз такий час, коли часто на все не вистачає коштів .І ми виходимо з таких ситуацій, замінюючи те, що треба, тим , що є під руками. Завдання :придумати нові застосування старим речам(пустій консервній банці, драній шкарпетці, лампочці , що перегоріла...) Журі підводять підсумки. Оголошують переможців. Нагороджують подарунками, грамотами. Сім'я - що значить це, то кожен знає, Хто зріс в сім'ї і хто сам сім'ю має. І хоч як не приховуй, не таї: Залежить наше щастя від сім'ї . Якщо зміцніє хоч одна родина - Міцною стане наша Україна. Родина. Рід .Які слова святі. Вони потрібні кожному в житті. ВЕД 1:Закінчуючи нашу зустріч хочеться побажати дітям: дорожіть своїми батьками, думайте про них, будьте поруч у скрутну хвилину, бо вони вчать вас жити, вчать своїм життям. Будьте добрішими, чеснішими, чемнішими, милосерднішими, уважнішими до своїх батьків. А вам, дорогі батьки, ми дякуємо, що прийшли до нас на свято, розділили з вашими дітьми найдорожче, що у вас є - радість спілкування. ВЕД2:Хай у ваших сім'ях назавжди поселиться любов, повага і статок.Той місточок доброти і любові між батьками і дітьми ніколи не перериватиметься. ВЕД1:Хай же будуть ваші руки сильнішими, а душі зрячими! ВЕД2:Хай поруч з матір'ю завжди йтиме батько! ВЕД1:Хай кожна дитина, яка приходить в цей світ, має ці два крила , не для того, аби літати, а щоб впевнено ходити по землі. Разом:Щастя вашим родинам!!! | |
|
Всього коментарів: 0 | |