План конспект уроку: Робота над проектом
Мета: Навчальна: закріпити навички роботи дітей по нарізанні зовнішньої різьби. Виховна: виховувати дисциплінованість учнів. Розвиваюча: розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу. Дидактичні засоби: плакати. Інструменти та матеріали: плашка, лещата, штангенциркуль, плашкотримач. Трудові дії, прийоми та операції: нарізання різьби. Тип: практична робота. Час: 90 хв. Хід уроку 1. Організаційна частина Перевірка присутніх учнів класу за списком, перевірка у них зошитів з предмету. 2. Повторення раніше вивченого матеріалу Метод: фронтальна бесіда. 1. Що ми називаємо профілем різьби? 2. Які ви знаєте профілі різьб? 3. Крок різьби – це…? 4. Чим відрізняється дюймова різьба від метричної? 5. Для чого призначений мітчик? 6. Яке призначення плашки? 7. Чим відрізняється зовнішня різьба від внутрішньої? 8. Яку будову має ТВ-6? 9. Які пристосування застосовують для закріплення оброблюваних деталей на токарних верстатах? 10. Розкажіть для чого призначений супорг. 3. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогоднішньою нашою темою буде: „Робота над проектом”. Ми з вами на сьогоднішньому занятті будемо виготовляти болти в різцетримач для кріплення різьця. В ході роботи ви поглибите свої навички при роботі з плашкою та навчимось нарізати зовнішню різьбу. 4. Вступний інструктаж Зараз кожен з вас спробує самостійно виготовити гвинт за попередньо складеною технологічною картою. Для того, щоб почати працювати ви маєте знати деякі правила безпеки. Ви маєте міцно закріпити заготівку в лещатах, для того щоб вона міцно прималася. Спецодяг має бути підв’язаний. Ви маєте зняти фаску на болтику для того, щоб полегшити перший прохід плашки. Також потрібно правильно користуватись штангенциркулем для правильності розмірів. 5. Самостійна практична робота учнів і інструктаж вчителя. А) Самостійна практична робота учнів: Учні приступають до виготовлення деталі, чітко дотримуючись рекомендацій вчителя. Б) Інструктаж вчителя: Вчитель показу зразок виготовленої деталі, надає поради щодо виконання певних операцій при обточуванні. Допомагає учням у вирішенні проблем при виготовленні. 6. Заключний інструктаж. Сьогодні на уроці ми закріпили навички роботи напильником та ножівкою. Скажіть: 1. Які ви знаєте профілі різьб? 2. Для чого призначена плашка? 3. Як правильно нарізати різьбу на болті? 7.Підведення підсумків уроку. Учитель оцінює виготовлені деталі та виставляє оцінку у журнал. 8.Прибирання робочих місць і приміщення майстерні черговими. | |
| |
Переглядів: 4001 | | |
Всього коментарів: 0 | |