14:14
Виховний захід з інформатики на тему: “Інформаційна вікторина”

Мета:

Виховна: узагальнити знання учнів, отримані на уроках інформатики.

Навчальна: виховувати колективність, дисциплінованість.

Розвиваюча: память, мислення, вольову сферу

Місце проведення: класна кімната.

Форма проведення: змагання.

Час  проведення: 1 година.

 

 

Учні поділені на дві команди, по підгрупам і ознайомлені з правилами гри:

1)                За повну та правильну відповідь команда отримує 2 бали.

2)                За неповну відповідь 1 бал.

3)                За порушення правил і дисципліни з команди знімається 1 бал.

 

Під час проведення гри учням дозволяється користуватися записами в зошитах, цим стимулюється формування уміння отримувати додаткову інформацію.

 

Хід змагання.

Добрий день, діти! Сьогодні ми зібралися разом для того, щоб визначити, хто з учасників має більше знань з інформатики. Ми маємо 2 команди в кожній по 8 учасників. Ведучий задає запитання і та команда, яка перша скаже правильну відповідь отримує бали. Якщо ви знаєте відповідь піднімайте руку. Гра поділена на три етапи. В кінці буде підведений підсумок і визначені переможці

1 етап.


1.До носіїв інформації належать:

а) усі матеріальні об'єкти;

б) усі фізичні явища;

в) дроти;

г) дискети;

д) люди.

2.Шум — це:

а) перешкода;

б) фон для інформації;

в) маскування інформації;

г) супутник будь-якої інформації;

д) відношення корисного сигналу до фону;

е) децибелл;

3.Кодування інформації — це:

а) система умовних знаків;

б) транслітерація;

в) абревіатура;

г) мови й алфавіт;

д) 0 і 1;

е) представлення символів однієї мови символами іншої;

ж) програмування.

 

 

4.Перша механічна обчислю­вальна машина була винайдена в 1623р.:

а) Чебишевим;

б) Джоном фон Нейманом;

в) Паскалем;

г) Біскаром;

д) Беллом;

е) Лоренцем.

5.Двійкову систему числення винайшов у 1674 р.:

а) Непер;

б) Вієт;

в) Лейбніц;

г) Максвел;

д) Едісон;

е) Леонардо да Вінчі;

ж) Буль.

6.Першу обчислювальну ма­шину з програмним керуванням Чарльз Беббідж створив у:

а) 1804 р.;

б) 1847 р.;

в) 1830 р.;

г) 1880 р.;

д) 1878р.

7.Першу ЕОМ «ЕМІАС» на елек­тронних лампах у США було ство­рено в:

а) 1935 р.;

б) 1927 р.;

в) 1946 р.;

г) 1950 р.;

д) 1919 р.;

е) 1943 р.;

ж) 1949р.

8.Перший біполярний транзистор було сконструйовано ученими США, лауреатами Нобелівської премії 1956 р. (Братейн, Бартин, Шоклі) у:

а) 1946 р.;

б) 1954 р.;

в) 1948 р.;

г) 1 950 р.;

9.Функціональний принцип роботи ЕОМ було сформульовано у 1949р.:

а) Айкеном;

б) Стібніцем;

в) Паркін-соном;

г) Джоном фон Нейманом;

д) ак. Таммом.

10.Першу радянську ЕОМ (МЕСМ) було виготовлено під керівництвом С.А. Лебедєва в Інституті електроніки АН УРСР (м. Київ) у:

а) 1947 р.;

б) 1953 р.;

в) 1950 р.;

г) 1 955 р.;

д) 1951 р.


 

Підрахунок балів за перший етап.

2 етап.


1.Скільки сторінок тексту (по 2 Кбайти) може розміщуватися в пам'яті ємністю 4 Мбіти?

а) 500;

б) 750;

в) 250;

г) 150.

2.Скільки знаків можна закодувати одним байтом?

а) 125;

б) 500;

в) 256;

3.Які типи клавіатур найбільш надійні?

а) шильдові;

б) механічні;

в) герконові;

г) контактні;

д) безконтактні;

е) ємнісні;

є) оптичні;

ж) ультразвукові;

з) повноходові.

 

4.Яка операція виконується при натискуванні клавішів СtгІ + АІt + Del?

а) гасіння екрана;

б) перезавантаження ОС;

в) вихід із програми;

г) скидання;

д) пауза.

5. Для чого призначені сканери?

а) для введення інформації;

б) для виведення інформації;

в) фотографування;

г) копіювання;

д) оцифровування.


 Підрахунок балів за другий етап.

3 етап.

 


1.Як називається елемент зображення на екрані монітора?

а) крапка;

б) знакомісце;

в) піксель;

г) тріада;

д) знак;

2.Який тип відеокарт (відеоадаптерів, контролерів) застосовується в ПК «Реntium»?

а) МDА (Моnochrom Display Аdарtег);

б) СGА (Соlог Graphic Аdарtег);

в) ЕGА (Еnhапсеd Gгарhіс Аdарtег);

г) VGА (Vіdео Gгарhіс Аrrау);

д) SVGА (Sирег \/іdео Gгарhіс Аггау).

3.Які основні характеристики мають принтери?

б) потужність;

в) роздільна здатність (кількість точок на дюйм; сірі);

г) маса;

д) розмір і тип шрифту;

е) тип картриджа;

ж) колірність;

з) кількість голок.

4.Який ручний маніпулятор найчастіше застосовується для роботи на ПК в ОС WINDOWS?

а) джойстик;

б) «миша»;

в) пойнтер;

5.Який вид інтерфейсу застосовується в сучасних ПК?

а) людино-машинний;

б) графічний;

в) діалоговий;

г) віконний;

д) текстовий;

Підведення підсумків. Оголошення переможців.

Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 5575 | Додав: ROM@N | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: