14:14 Виховний захід з інформатики на тему: “Інформаційна вікторина” | |
Мета: Виховна: узагальнити знання учнів, отримані на уроках інформатики. Навчальна: виховувати колективність, дисциплінованість. Розвиваюча: пам’ять, мислення, вольову сферу Місце проведення: класна кімната. Форма проведення: змагання. Час проведення: 1 година. Учні поділені на дві команди, по підгрупам і ознайомлені з правилами гри: 1) За повну та правильну відповідь команда отримує 2 бали. 2) За неповну відповідь 1 бал. 3) За порушення правил і дисципліни з команди знімається 1 бал. Під час проведення гри учням дозволяється користуватися записами в зошитах, цим стимулюється формування уміння отримувати додаткову інформацію. Хід змагання. Добрий день, діти! Сьогодні ми зібралися разом для того, щоб визначити, хто з учасників має більше знань з інформатики. Ми маємо 2 команди в кожній по 8 учасників. Ведучий задає запитання і та команда, яка перша скаже правильну відповідь отримує бали. Якщо ви знаєте відповідь піднімайте руку. Гра поділена на три етапи. В кінці буде підведений підсумок і визначені переможці 1 етап. 1.До носіїв інформації належать: а) усі матеріальні об'єкти; б) усі фізичні явища; в) дроти; г) дискети; д) люди. 2.Шум — це: а) перешкода; б) фон для інформації; в) маскування інформації; г) супутник будь-якої інформації; д) відношення корисного сигналу до фону; е) децибелл; 3.Кодування інформації — це: а) система умовних знаків; б) транслітерація; в) абревіатура; г) мови й алфавіт; д) 0 і 1; е) представлення символів однієї мови символами іншої; ж) програмування. 4.Перша механічна обчислювальна машина була винайдена в 1623р.: а) Чебишевим; б) Джоном фон Нейманом; в) Паскалем; г) Біскаром; д) Беллом; е) Лоренцем. 5.Двійкову систему числення винайшов у 1674 р.: а) Непер; б) Вієт; в) Лейбніц; г) Максвел; д) Едісон; е) Леонардо да Вінчі; ж) Буль. 6.Першу обчислювальну машину з програмним керуванням Чарльз Беббідж створив у: а) 1804 р.; б) 1847 р.; в) 1830 р.; г) 1880 р.; д) 1878р. 7.Першу ЕОМ «ЕМІАС» на електронних лампах у США було створено в: а) 1935 р.; б) 1927 р.; в) 1946 р.; г) 1950 р.; д) 1919 р.; е) 1943 р.; ж) 1949р. 8.Перший біполярний транзистор було сконструйовано ученими США, лауреатами Нобелівської премії 1956 р. (Братейн, Бартин, Шоклі) у: а) 1946 р.; б) 1954 р.; в) 1948 р.; г) 1 950 р.; 9.Функціональний принцип роботи ЕОМ було сформульовано у 1949р.: а) Айкеном; б) Стібніцем; в) Паркін-соном; г) Джоном фон Нейманом; д) ак. Таммом. 10.Першу радянську ЕОМ (МЕСМ) було виготовлено під керівництвом С.А. Лебедєва в Інституті електроніки АН УРСР (м. Київ) у: а) 1947 р.; б) 1953 р.; в) 1950 р.; г) 1 955 р.; д) 1951 р. Підрахунок балів за перший етап. 2 етап. 1.Скільки сторінок тексту (по 2 Кбайти) може розміщуватися в пам'яті ємністю 4 Мбіти? а) 500; б) 750; в) 250; г) 150. 2.Скільки знаків можна закодувати одним байтом? а) 125; б) 500; в) 256; 3.Які типи клавіатур найбільш надійні? а) шильдові; б) механічні; в) герконові; г) контактні; д) безконтактні; е) ємнісні; є) оптичні; ж) ультразвукові; з) повноходові. 4.Яка операція виконується при натискуванні клавішів СtгІ + АІt + Del? а) гасіння екрана; б) перезавантаження ОС; в) вихід із програми; г) скидання; д) пауза. 5. Для чого призначені сканери? а) для введення інформації; б) для виведення інформації; в) фотографування; г) копіювання; д) оцифровування. 3 етап. 1.Як називається елемент зображення на екрані монітора? а) крапка; б) знакомісце; в) піксель; г) тріада; д) знак; 2.Який тип відеокарт (відеоадаптерів, контролерів) застосовується в ПК «Реntium»? а) МDА (Моnochrom Display Аdарtег); б) СGА (Соlог Graphic Аdарtег); в) ЕGА (Еnhапсеd Gгарhіс Аdарtег); г) VGА (Vіdео Gгарhіс Аrrау); д) SVGА (Sирег \/іdео Gгарhіс Аггау). 3.Які основні характеристики мають принтери? б) потужність; в) роздільна здатність (кількість точок на дюйм; сірі); г) маса; д) розмір і тип шрифту; е) тип картриджа; ж) колірність; з) кількість голок. 4.Який ручний маніпулятор найчастіше застосовується для роботи на ПК в ОС WINDOWS? а) джойстик; б) «миша»; в) пойнтер; 5.Який вид інтерфейсу застосовується в сучасних ПК? а) людино-машинний; б) графічний; в) діалоговий; г) віконний; д) текстовий; Підведення підсумків. Оголошення переможців. | |
|
Всього коментарів: 0 | |