23:59
«Мама, тато і я — спортивна сім’я»
Спортивний зал святково прикрашений повітряними куль-
ками та прапорцями. На стінах — малюнки учнів на спортивну
тематику та фотографії сімей, які беруть участь у святі. Усі учасники конкурсу та глядачі займають свої місця в спортивному залі.

Організатор під урочисту музику проводить парад конкурсу, представляючи усіх учасників.


1-й ведучий. Усіх вас раді ми вітати,
Спортивне свято показати.

Щоб не було життя буденним,

Хай свято буде повсякденним!


2-й ведучий. Діти, ми усі веселі,
Кожен з різної оселі.
Маєм навички чудові,
Всі спортивні та здорові!
1-й ведучий. У нас сьогодні свято нестандартне.
Милують око диво-виставки.
Спортивний дух панує в нашім залі.

Як добре, що є звичаї такі.

2-й ведучий. Свої здібності і силу
Розвиваймо раз у раз,
Щоб була для школи втіха,
Користь щоб була для нас!
Організатор. Дорогі гості, учасники змагань, учні нашої шко-
ли! Сьогодні ми дізнаємось, яка родина здобуде звання «Найкраща спортивна сім’я школи». Усім уболівальникам при вході було видано папірець з олівцем. Будь ласка, уважно стежте за виступом наших конкурсантів і позначайте на папірці номер сім’ї, яка вам найбільше сподобалася. (Організатор ще раз звертає увагу глядачів на те, під якими номерами виступають сім’ї.) Наприкінці змагань наш помічник збере ваші записи, журі їх проаналізує і ми дізнаємося, хто з учасників отримає приз «Глядацькі симпатії».
Нас прийшли привітати учні початкової школи. Вони вико-
нують для вас веселий танок.

Організатор. А зараз ми надаємо кожній сім’ї можливість
представити себе. Вони мають розповісти про свої досягнення та захоплення і презентувати журі та гостям нашого свята оригінальне домашнє завдання (сценка, пантоміма, інсценована пісня тощо).
(Проведення конкурсу.)
1-й ведучий. Зараз пропонуємо нашим учасникам конкурс
«До своїх прапорців», який сприятиме розвитку творчої активності
та вмінню погоджувати свої дії з діями товаришів, у даному випадку з членами своєї родини.
Кожна сім’я стає навколо учня з прапорцем певного кольору.
За першим сигналом організатора всі, крім учнів з прапорцями, тихо і швидко змінюють свої місця розташування. За другим сигналом організатора учасники конкурсу заплющують очі, а учні з прапорцями міняються місцями. За третім сигналом учасники розплющують очі, швидко знаходять свого учня з прапорцем і стають навколо нього.
Той, хто зробить це швидше за інших,— переможець конкурсу.
(Проведення конкурсу.)
2-й ведучий. Зараз проведемо конкурс на швидкість та манев-
реність.
Навпроти кожної сім’ї розставляють в один ряд десять кегль
на відстані 1 м одна від одної. Учасники гри пробігають між кеглями, добігають до останньої, беруть її з собою і повертаються назад,пробігаючи між кеглями, що залишилися. Таким чином по черзі пробігають усі члени сім’ї, поки не залишиться жодної кеглі. Переможе той, хто зробить це першим.
(Проведення конкурсу.)

Організатор. Поки журі підведе попередні підсумки змагань,
ми пропонуємо нашим гостям послухати пісню у виконанні шкільного ансамблю.
1-й ведучий. Продовжуємо наші змагання.
Наступний конкурс — для мами та дитини. Батько стає
у протилежному кінці залу навпроти своєї сім’ї. Мама повинна,
стрибаючи на скакалці, добігти до батька, оббігти навколо нього
та повернутися назад таким самим чином. Дитина має пробігти до батька та назад, імітуючи ведення м’яча в баскетболі. Наші помічники покажуть, як правильно провести це змагання.
А зараз конкурс для батька та дитини. Вони по черзі стри-
бають у мішку до мами, яка стоїть навпроти них у протилежному
кінці залу, і назад.
(Проведення конкурсу.)
2-й ведучий. А зараз ускладнимо завдання. Навпроти кожної
команди у протилежному кінці залу стоїть порожня корзина. Біля
учасників стоїть корзина з паличками. Сім’я має стати таким чи-
ном: батько, мати, дитина. Батько бере з корзини паличку, передає її матері, та — дитині, а остання відносить її до дальньої корзини, повертається, бере паличку з корзини, дає її матері, та — батькові, а він відносить її до дальньої корзини, повертається, бере чергову паличку, дає дитині, та — матері, а вона несе її у дальню корзину.
Таким чином, міняючись по черзі місцями, члени команд перено-
сять усі палички у дальню корзину. Після цього батько біжить за
корзиною з паличками та приносить її на старт. Переможе та ко-
манда, яка зробить це першою. Зараз наші помічники покажуть
вам, як це зробити правильно.
(Проведення конкурсу.)

Організатор. А зараз останній, дуже цікавий конкурс. Кож-
на команда заздалегідь отримала завдання вивчити пісню на спортивну тематику. Пісню можна було скласти самотужки. Зараз ми подивимось, як упоралися із цим наші учасники. Але ми вирішили ускладнити завдання, і пропонуємо не просто заспівати свою пісню, а пройти з нею маршем по залу. Команда має можливість заробити два бали, один — за пісню, інший — за вміння ходити маршем. При цьому хочу зауважити, що ходити маршем наші учасники не готувалися.
(Проведення конкурсу.)
Організатор. Поки журі підіб’є підсумки, послухайте пісню,
яку для всіх вас підготували учні нашої школи. (Звучить пісня.)
А зараз журі назве нам переможця сьогоднішнього конкурсу.

(Нагородження проводиться за різними номінаціями, за
кількістю сімей: «Найправніша сім’я», «Найдружніша сім’я»,
«Найшвидша сім’я» тощо. Абсолютним переможцем стає родина, яка крім перемоги у якійсь номінації отримає приз «Глядацькі симпатії».)
Усі конкурси проводяться під музику. Слід заздалегідь вибрати
помічників, які допоможуть провести змагання. Поки журі
буде заповнювати грамоти та готуватися до нагородження, мож-
на провести конкурс для глядачів.

Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 3523 | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: