Мета уроку: засвоєння знань про етапи виробничого проектування: технічне завдання, технічна пропозиція, ескізний проект, технічний проект, розробка робочої документації тощо; ознайомлення із завданням проектно-конструкторської підготовки виробництва та критеріями оцінювання нової продукції; Розвивати логічне, образне та критичне мислення, творчу уяву; Виховувати почуття відповідальності, працелюбність, самостійність, уважність. Методичне забезпечення: Роздатковий матеріал. Тип уроку: Вивчення нового матеріалу. Час: 45 хв. План: 1. Організаційна частина_________________ 3 хв. 2. Перевірка раніше вивченого матеріалу, домашнього завдання ___5хв. 3. Повідомлення теми, мети, завдання, мотив. навчальної діяльності_5 хв. 4. Викладення нового матеріалу ____________20 хв. 5. Закріплення вивченого матеріалу _________5хв. 6. Підведення підсумків уроку _____________3 хв. 7. Завдання для виконання вдома ___________2хв. Хід уроку: 1.Організаційна частина: Привітання з класом. Перевірка присутності учнів на уроці. Організація і перевірка готовності учнів до роботи. 2.Перевірка раніше вивченого матеріалу (методи: опитування фронтальне (усне)): 1. Що ми називаємо проектом? Наведіть відомі вам приклади проектів. 2. Розкрийте основні ознаки проектної діяльності. 3. Чим відрізняється проектування від конструювання? 4. Як класифікують проекти? 3. Повідомлення теми, мети, завдання, мотив. навчальної діяльності: Темою сьогоднішнього уроку є «Етапи та стадії виробничого проектування». Ми ознайомимось з основними етапами виробничого проектування, завданнями проектно-конструкторської підготовки виробництва. Завдяки одержаним знанням і вмінням в подальшій діяльності ви зможете здійснити аналіз та встановити відмінності між виробничим і навчальним проектом, що є важливим у проектній діяльності. 4. Викладення нового матеріалу (Методи: розповідьз поясненням): Далі..... | |
| |
Переглядів: 3611 | | |
Всього коментарів: 0 | |