04:39
Сценарій випускного балу
Випуск – 201____
«Ми родом із дитинства»
І вед. Рідна школа – дитинства колиска!
Ти скарбниця чудес, світла мрія,
Ти чарівна з картинками книжка,
Ти у кожного в серці надія!

ІІ вед. Тут не лише знання здобувають,
Тут життям повнокровним живуть.
Тут про світ свій духовний дбають,
Тут дитинства уього суть!

І вед. Ми родом із дитинства світанкового,
З якого всі, доглянуті, зросли,
З якого так багато загадкового
У світ дорослий, новий, принесли.

ІІ вед. Ми родом із дитинства неповторного,
Де в кожного трапляються дива;
Де так багато світлого, мажорного, -
І згадка наша знову ожива!
(Віденський вальс)
(Вихід )
1. Весна у розпалі квітує,
І за поріг вже виглядає літо.
Життя нове природа нам дарує,
Бо ми дорослі вже, не діти.
2. Прийшла вже наша випускна пора,
Усім привіт від ______!
Чому сьогодні трохи ми сумні?
Бо вже шкільні для нас скінчились дні.
3. Ми стоїмо святкові перед вами,
Озброєні освітніми знаннями,
Підтягнуті, спортивні, чарівні…
Чому ж сьогодні трохи ми сумні?
4. Бо не звучатиме для нас шкільний дзвінок,
І не покличе нас він на урок, -
Хоч буде ще попереду навчання,
Та вже зі школою у нас часи прощання.
5. Прогулів і запізнень вже не буде.
Сказав учитель: «Будуть із вас люди!»
І ось ми вже дорослі перед вами,
А завтра – світ широкими шляхами.

6. Не простий наш класний колектив,
Та було сформовано актив.
Олександра, Настя – танцюристи.
Вони творчі, вмілі, як артисти.
7. Жені, Макс і Діма – футболісти,
Є також у класі дзюдоїсти:
Олексій і Володимир – рекордсмен.
І Сіроменко Сашко у нас спортсмен.
8. Аня медиком у нас бажає стати,
Яни вміють виразно читати,
Слава – краща в школі чергова,
Спортом теж займалася вона.
9. Влади два комп”ютер знають,
Інформацію «качають».
Катя – хакер теж у нас,-
Отакий увесь наш клас!
10. Спасибі скажем школі за навчання,
За наше вдосконалення, зростання.
Спасибі, рідні наші вчителі!
Прийміть уклін низенький до землі!
1. Широка стелеться дорога
В незнаний дивовижний світ.
Йдучи від чистого, дитячого порога,
Усім ми шлемо випускний привіт!
2. Наш _____– клас організований,
20 учнів у нашім класі –
Сильні і згуртовані.
Тут свої зірки сіяють,
Успіхи в навчанні мають.
3. __________ – відмінниця наша,
В навчанні старанна була вона завше.
Зі сріблом в життєву рушатиме даль
______, бо має відзнаку – медаль.
4. _____ у нас не один, а три,
І спортсмени чудові усі вони.
А ще _______, ___-
Теж рекорди зі спорту давав.
5. Аплодисменти кожній дівчині:
_____________________!

6. Є у класі співаки –
Хлопці – справжні козаки:
__________________
7. Ці дівчаиа, мов з картинки,
_____________________, 
Енергійні танцюристки, -
Наче справжнії артистки.
8. _______________ – це
Майбутня поетеса,
І про неї повідомить
Молодіжна преса.
9. Випускники говорять школі
Щире до побачення,
А з ними ______________– 
Зірка Євро бачення!
10. Ми з тобою прощаємось, школо,
На порозі життя стоїмо.
Все, що ти нам дала в дорогу.
Із собою у світ беремо.
11. Учитель, школа, клас наш зарубіжний
Ще буде снитися в майбутньому не раз
І шлях до школи, із дитинства звичний,
Спливатиме у згадці повсякчас.
12. Хай приходять роки, роки за роками.
Не забудем свого вчителя слова.
Слово – як те небо, всипане зірками,
Веселить наш погляд, душу зігріва.
13. У житті ми такі непосиди,
Як поїдем в далекий край –
Не забудем – хоч на часинку
 Повернемось до школи, чекай!
1. Рідна школо, юності колиска!
Не забудемо ніколи ми тебе.
Тож сьогодні випускний, прощальний
Шле привіт ___________!
2. Час настав з тісних дверей у школі
Випурхнути пташкою в світи.
Відпочинем від щоденників, уроків.
Школо, назавжди нас відпусти!

3. Не встиг озирнутись – за партою в школі
Дитяча пора пролетіла моя.
А тут же зустрілися друзі і долі,
Міцніла у злагоді класна сім”я.
4. Не тримайте зла, учителі,
Каюсь, що урок якийсь проспав.
В мене, крім навчального процесу,
Кілька особистих було справ.
5. Нас всього 13 в класі,
Наче на підбір усі:
Що не дівчина – красуня,
Хлопці – просто молодці!
6. Дві _____________ – дуже артистичні,
Люблять танцювати, можуть і співати.
 Однокласник ___________
На гармошці грати!
7. Порядок в класі – справа честі,
Для тих, що працювати вміють.
____________– це хлопці,
Що справитись із цим зуміють.
8. ___________ – 
Гордість класу, бо спортсмен.
 ________ читати дуже любить,
 ________ – майбутній бізнесмен.
9. Інтелектуали –
 ________________.
Хай у всіх випускників
Здійсняються мрії!
(Номер від 11 класу)

І вед. Скажіть мені, про казку хто не мріє?
Хто вірить в те, що шлють нам небеса?
Сьогодні нас чекає світ казковий –
І оживуть на сцені чудеса…
(СЦЕНКА)
ІІ вед. Жила-була казка, цікава, чудесна,
В яку повернутись хотілось не раз.
Ми всі в ній зростали, щасливі, грайливі.
Цю казку усі зовуть «Перший клас».
1. Тут королева Валентина
Піклується про всіх дітей.
Хто в королівстві проживає,
Вона їх лиш добру навчає.

2. Є в королеви помічниці,
Невтомні, щирі трудівниці:
____________ чудова
Відкрила світ дитячий, новий.
3. _____________ нас в казку водила
Писати й читати
Усіх нас навчила.
4. А__________
.Мови англійської
Учнів навчала –
Душу вкладала.
5. Тетяна Анатоліївна наша
Багато часу з нами проведа,
Хотіла, щоб ми добре всі навчались.
У ситуаціях життєвих розбирались.
6. Олена Іванівна Коваленко –
Вчителька першокласна.
Вона енергійна, творча,
Романтична і просто класна.
7.Відпочинок від уроків –
Перш за все – спортивний рух,
Проводила його знами
Ірина Іванівна – фізрук.
8. Учителям початкової школи
Підготували пісню чудову.
(Пісня )

І вед. Перегорнули сторінку життя,
Вже у дитинство нема вороття.
Вирушим з вами у підлітковість,
Адже там також панує казковість.
(Сценка «День самоврядування»)
Автор. Про найкращий день у школі
Ми повідаємо вам.
День подобається дуже
Вчителям і школярам.
День цей називається
Самоврядування.
Він розпочинається
Із програмування.
Президент школи. Увага! Члени ШПР
Читайте оголошення.
На засідання пошліть
Міністрам запрошення.
Треба розклад скласти нам,
Спланувати роботу,
Самоврядування день –
То наша турбота!
Завуч з н/в роб. Завуча обов”язки виконаю я.
Тож уроків розклад –
Задача моя.
Тих, хто буде вчителями, прошу постаратись,
До уроків досконало щоб підготуватись.
Завуч з вих.. роб. Я спланую на цей день захід розважальний,
Буду завучем також, тільки виховальним.
Щоб порядок був у школі, тихо на перервах,
І щоб учні вчителям не грали на нервах.
Педагог-орган. Підготуємо концерт вчителям на втіху,
Сценки, танці, і пісні, і трішечки сміху.
Презид. Не уникнути мені директора ролі.
За начальника я буду цього дня у школі..
Щоб минув цей день належно,
Слід усім подбати.
На засіданні опісля будем звітувати.
(під музику учні пускають літачки, бешкетують…)
Завуч з н/в роб. Програму дня завершено, і все не безуспішно.
Уроки всі сприймалися серйозно й трохи смішно.
Учні на уроці в зошитах писали.
Біля дошки в клвсі тему розкривали.
Тільки дехто з учнів трохи заважав,
Літачки з паперу тихо запускав.
Пед.-орг. Щодо чергування, то скажу відверто:
На пости не хочуть виходити вперто.
Довелось за руки ставить в коридори,
Щоб спиняли учнів, як тореадори.
А концерт на славу вийшов, - хоч і хвилювались.
Педагогам сподобалось, артисти старались.
Завуч з вих. роб. Чотири бесіди за день всього нарахувалось.
Все, нами заплановане, здійснилось, що бажалось.
Якщо не рахувати трьох учнів, що курили,
Та невеличкого вікна, що п”ятачки розбили.
Презид. Підсумки підведено, та запам”ятайте,
Що було в цей день нелегко, тож на вус мотайте:
День один – це не щодня, вчителі ж працюють,
Хоч інколи школярі в школі їх не чуюють.
Мабуть, вчителі також хочуть дітьми стати,
Щоб, як учні на уроках, побешкетувати.
(вихід 4-ох учнів)

1. Віра Федорівна – наш мудрий директор!
Для неї робота – про учнів турбота.
Тож можна сказати, вона – як прожектор
Дорогу вперед освітлює нам, -
Ми будемо вірити щирим словам,
Словам, що привчали нас до порядку,
Які про школу будитимуть згадку.
Як на суботнику ми працювали,
І як уроки колись прогуляли.
Та де б не були ми, в якій стороні,
Ми знатимем: кращі роки – шкільні.
Віро Федорівно! Спасибі за те,
Що в школі життя в нас було золоте.
У праці, навчанні дитинство минало,
Ми щастя досягнень у школі пізнали!
2. Заступники директора – шкільні керівники.
Турбот багато: розклад, засідання, гуртки.
Наради і педради, і ДЮР, і Новий рік,
І конкурсів районних незлічений потік.
Галино Євгеніївно! Світлано Василівно!
Ніно Миколаївно! Дякуємо вам за вашу нелегку роботу!
3. Світлана Олександрівна – наш педагог,
Педагог-організатор.
В школі скільки турбот – лиш ступи за поріг,
А вона режисер і аматор.
Спасибі Вам за те, що робили наше життя цікавим!
4. До кожного учня в школі
Ключик заповітний свій
Є у Наталі Василівни –
Це психолог у школі моїй!
(Номер)

(Заходять 3 учениці. Сценка.)
1. Добре, що вже не треба рано вставати, щоб іти до школи, готуватися до уроків, писати шпаргалки на контрольні…
2. Ось і я закінчила школу, та якось невпевнено почуваюся. То я знала, що потрібно ходити щодня до школи, вчити уроки. А що буде завтра? Через рік? Що на мене чекає у майбутньому?
3. То ти хочеш дізнатися про свою долю? Цікаво, я теж хочу знати. А давай підемо до ворожки. Кажуть, що ворожка може передбачити долю.
(Заходить ворожка)

Ворожка. Почула я, про мене тут говорять…
Про свою долю хочете дізнатись?
Я бачу шлях широкий перед вами.
По ньому треба йти, всьому навчатись.
А щоб до себе долю прихилити, -
Запам”ятайте істину відому:
Шануйте рідну мову калинову,
Щоб завжди панувала в вашім домі!
Візьміть оці віночки різнобарвні,
На них стрічки – то сила, міць народу.
Даруйте їх тому, хто вчив нас мови,
Плекав любов від роду і до роду.
(Дає віночки, виходить)
1. Слова, мов квіти, вплетені казково
У цей барвистий сонячний вінок.
І кожна квітка – то вагоме слово, -
Ніколи не забудем цей урок.
Світлано Олександрівно, спасибі,
Що Ви, як квітка у віночку цім,
Давали нам знання і розуміння
Чудових, українських, рідних слів!
2. Вам, Валентино Миколаївно,
Цей вінок український даруємо,
Необхідність науки Вашої
У подальшім житті відчуємо.
Ви, як сонечко, нам світили,
Посміхалися барвінково,
Поважати, любити вчили
Рідну нашу вкраїнську мову!
3. Хоч клас наш російським у школі вважали,
Та щирими ми українцями стали,
Де мова, як рідна, звучала для нас
І збільшила знань освітніх запас.
Тетяно Вільямівно, вчителько наша,
Дозвольте віночок цей Вам надіти,
Слово чарівне любитимем завше.
Ви – наша мати, ми – ваші діти!
(Виходить ще 1 учень для привітання вчителя народознавства Ткаченко Надії Олександрівни)
Учень. Народознавство – це предмет у школі,
Який вивчають у середніх класах,
Де кругозір дитячий розвивають, -
Знання народу – то надійна база!
Тому подякуєм Надії Олександрівні.
Що звичаї тепер народні знаєм,
Традиції святкові, українські
Ми по-народному щороку відзначаєм!
(Номер «Танець з віночками»)

(Заходить 5 учнів)

1. Цель жизни всегда старайся достичь
Хоть путь к достижению сложен!
Я русский бы выучил только за то,
Что Пушкин учил его тоже!
2. Слова есть простые: любовь и добро,
И каждое слово – спаситель!
Я русский бы выучил только за то,
Что им говорил наш учитель!
3. Взгляд устремленный,
Высокая речь…
Совет, назидание:
Что нам беречь.
С детства – радушие,
Смолоду – честь,
Рвенье к победе,
Ненужная лесть.
Воспоминания мчатся назад…
И у доски – ласковый взгляд.
Этика… Снова русский язык…
Как у тебя он изыскан, велик!
Елена Васильевна! На русском языке
Позвольте Вам признаться:
Мы любим Вас и не хотим
Сегодня расставаться!
4. Ты заходишь в класс –
И стает светло,
Потому, что ты – Светлана!
Оттого ли нам так с тобой тепло,
Ведь все дело - в главном.
Ты учила нас, как стихи читать,
Необычное даже видеть.
Как нам русский учить и по-русски мечтать,
Что любить и что ненавидеть!
5. Ольга Вильямовна!
Поклон Вам низкий за характер мягкий,
За то, что развивали в нас уменья
Читать стихи на русском языке!
Хорошего желаем настроенья!
(Номер )

(Заходять 2 ведучих)
1 вед. Казка дитинства – як мрія,
Сниться вона мені…
Згадую уроки історії
Про давні козацькі дні!
2 вед. Історії великої
Славнії дати
Будемо завжди
Ми пам”ятати!
(Заходить Богдан Хмельницький)
Б. Хмельницький. Прийти до вас з”явилась достатня причина.
Панове історики, учні, турбота єдина,
Бо по численних бідах, яких не списати,
Про утиски минулі слід розказати.
Щоб прірва велика до нас не вернулась,
Як її минути, щоби не ковтнула.
Поки ще є час – варто міркувати
І про своє прийдешнє разом подбати.
Від вас усе залежить, як далі жити:
При вольностях чи стануть нас тяжко гнітити.
А зараз, панове, історикам шану складаю,
На них я надію великую маю.
Вони ж бо навчають: «У мирі живіте
І дружбу взаємну над усе возлюбіте!»
(Заходять 3 учні)
1. Ксенія Вікторівна! Історик наш чудовий!
Вивчали ми з предмету параграфи всі нові
Про козаків славетних, про війни і причини,
Тому усе ми знаєм, ми – справжні молодчини!
За ці знання, звичайно, завдячуємо Вам, -
Пізнати суть історії допомагали нам.
Ви гарна, стильна вчителька, розумна над усе –
Нехай в житті Вам доля удачу принесе!
2. Іван Іванович доклав зусиль багато,
Щоб ми могли права людини знати,
Із розумінням ставитись до всіх,
Тоді і нас чекатиме успіх!
3. Слід екологію вивчати крізь призму історичну,
Пожвавити у країні діяльність практичну.
А як це зробити, у кого спитати?
Віктор Валентинович може розказати…
Спасибі Вам за науку, що учить нас жити:
І природу берегти, й країну любити!
(Номер – пісня )
(Заходять 2 ведучих)
І вед. Уроки біології та природознавства асоціюються з рослинним та
тваринним світом.
ІІ вед. Гніздо лелече на стовпі,
Довкола липи шелестять,
Червоні маки вдалині,
Як диво-марево горять.
І вед. І казка знову оживає,
У світ свій двері відчиняє!

(Сценка. Казка «Червоненька квіточка»)
Автор. І зібрався купець у далеку дорогу,
До країн заморських, чужих, невідомих.
І кличе до себе донечку єдину, Частеньку.
Купець. Настенько, донечко моя єдина!
Обмаль часу на сьогодні маю,
За товаром в край далекий завтра вирушаю.
Що тобі, єдина втіхо, з чужини привезти:
Чи парчі, чи веретено, щоб могла ти прясти,
Чи каблучку з самоцвітом, з бурштину намиста…
З-під землі усе дістану, обійду все місто.
Настенька. Батечку, мені нічого іншого не треба,
Сумуватиму я дуже удома без тебе!
Та якщо ти все одно щось привезти хочеш,
Червоненьку квіточку дістати ти зможеш?
Щоб прикрасила собою клумбу біля дому,
За якою доглядаю у садочку свому!
Автор. Довго їздив купець по країнах далеких,
Та вернувся додому, де гніздяться лелеки.
На поріг він схвильовано, радо ступає
І до доньки слова він такі промовляє:
Купець. Я бачив багато, далеко бував,
За квітку червону усіх я питав.
Тяжкі перешкоди в дорозі зборов,
І ось подивись, я нарешті знайшов.(Дає штучну квіточку)
Настя. Ця квіточка, тату, несправжня, дивись:
І колір червоний без сонця якийсь…
Купець. Тому, що вона в чужині проростала,
Дбайливого догляду зовсім не знала.
Настя. Її я зігрію, водою поллю,
В землицю посаджу на клумбу свою.
Я вмію, татусю, усе це робити.
У школі змогли мене цьому навчити!
(Заходить 4 учні)

1. Світлано Євгеніївно!
Світ біології нам Ви відкрили,
Землю любити рідну навчили.
Знаєм: духовно багата людина,
Та, що з природою вічно єдина!
2. Людмило Володимирівно!
Спасибі Вам за всі уроки,
За те, що нас Ви розуміли,
Були вимогливі, старанні
І дати нам знання зуміли.
3. Галино Євгеніївно!
Все починалося з п”ятого класу…
Природознавство в нас Ви читали.
Ліс і струмочки, всі пори року
І кругообіг з вами вивчали.
4. Людмило Ростиславівно!
Ми пам”ятаєм вікторини,
Що на урок Ви готували.
Ми дякуємо Вам сердечно,
Що нас потрібному навчали.
(Вручення квітів)
(Заходять 3 учнів)
1. (називає по імені 2-го ведучого)…, чи є в тебе заповітна мрія?
2. Хочу стати чарівником, щоб творити чудеса, здійснювати всі бажання.
3. Щоб стати чарівником, магом, треба було вчити фізику і хімію.
1. Чому саме ці науки?
2. Мабуть, тому. Що після того, як щось «нахімічиш», за законами фізики
Слід повертатись до реального життя.
3. Саме так. Магія базується на фізиці й хімії.
(Заходить Магія)
Магія. Я – чарівниця Магія
Творити чудеса умію.
Вивчала в школі фізику і хімію, -
Науки ці я добре розумію.
Зробити кадр без фотоапарата,
Напій і сік без фруктів і ягід.
Ця витівка для кожного доступна,
Лиш треба постаратися як слід.
Та я учення ці поглиблено вивчаю,
Тому і дещо більше досягла.
Як здійснювати всі бажання, знаю,-
Я ученицею старанною була.
Так от: силу тяжіння до своєї мрії треба урівноважити з силою магнетизму
власного шарму, досягти наполегливості на вагу золота, помноживши її на
кількість теплоти вашої душі, тепер можна сміливо здійснювати бажання.
1. Ніно Тимофіївно!
Ви вчили бути наполегливими нас,
Механіку і оптику вивчали.
Ви запитання готували нам не раз,
Щоб ми закони фізики пізнали.
2. Марино Анатоліївно!
Лабораторних скільки ми зробили
І самостійних з вами написали…
Як добре те, що нас Ви розуміли,
Тепер ми вже освіченими стали.
3. Раїсо Петрівно!
Ви уміли суміщати і уроки , і гурток,
З Вами хімію вивчати намагались на зубок.
У житті тепер згодиться
Менделеєвська таблиця!
Разом: Спасибі, дорогі учителі!
(Номер )

(Заходять 4 учні)
1. Все в житті починається з парти шкільної
Виникає нове, і зникає старе…
У безмежному всесвіті долі земної
Кожен згодом свій шлях обере.
2. Знаємо планету неозору.
Як свої п”ять пальців на руці.
Київ, Львів, Дніпропетровськ і Харків, -
Чим приваблюють усіх міста оці?
3. Тим, що вчителька-географ
Про міста розповідала.
І на карті України
Нам міста ці показала.
4. Тепер продовжувать навчання
Ми будем, де захочем.
Анні Вікторівні за це
Подякувати хочем!
(Номер. Танець «Повільний вальс» 11-А, В)
(Заходять 3 учні)

1. Чудовий світ мистецтва, загадковий.
Чарує всіх мелодія жива.
Заходить в клас усміхнений учитель,-
І пісня на уроці ожива.

2. Галино Анатоліївно!
Ми дивувалися спочатку:
Як вчитель математики, статист,
Співати може так прекрасно.
Та ще й талановито. Як артист!
3.Ви нас навчили музику любити,
І на уроці правильно співати.
Спасибі, що зуміли слух розвити,
Тепер ми співаками можем стати.
1. Розкажу про художню культуру.
Це предмет, що навчає естетів.
Знати види мистецтв у світі
Всім потрібно для творчих злетів.
Дякуємо, Валентино Дмитрівно, за цікаві уроки художньої культури.
2. Хто малювати не любив?
Весну кахкову, ніжні квіти…
Коли з”являється малюнок.
То як же можна не радіти?!
3. Людмило Анатоліївно!
Ми малювали залюбки,
У конкурсах всі участь брали,
Спасибі Вам, бо Ви ж іще
Нас гарно креслити навчали!
(Пісня «Музика нас зв”язала»)
(Заходить 2 вед.)
І вед. Є вчителі, яких не забуваємо.
Вони лишають у душі глибокий слід.
ІІ вед. Їх мудрістю живемо і навчаємось,
Самі мудріємо через багато літ.
(Заходять 4 учні)
1. Скільки б не судилося страждати,
Все одно благословлю завжди
Мить, коли учитель-математик
Каже:
2. «Піднімайсь! До дошки йди!»
1. Мить, коли, окрилений роботою,
Твердить:
2. «Пишем тест – успішності гарант.»
1. І рішуче зразу ж б”є на сполох:
2. «Кинь шпаргалку – розвивай талант!»
3. Мить, коли усміхнений директор
На контрольну радісно спішить,
А сусід, стомившись від задачі,
За столом замріяний сидить.

4. Мить, коли учитель інформатики
На уроці нам практичні роздає.
Інтернет, включившись за програмою,
Інформацію потрібну видає.
І коли вже презентації готові,
Раді ми роботи показать.
Знаємо: уроки інформатики
Здатні нашу творчість розвивать!
1. Де б нам не судилося навчатись:
В Кривім Розі , Харкові чи де…
Впевнені: до Клавдії Григорівни
За задачками дорога приведе.
2.Ольга Леонідівна – для нас взірець у праці.
Її слідами ми торуєм шлях.
Долаєм перешкоди крок за кроком,
Щоб кожен успіхів у математиці досяг.
3. Галино Анатоліївно!
Ваші графіки й рівняння
Допоможуть нам в навчанні.
І тому ми ще не раз будем згадувати Вас!
4. Григорію Борисовичу!
У нас до всього ставлення своє,
Любов до Вас ми особливу маєм.
Ви в нашій школі справжній чоловік,
Ми Вас по-особливому вітаєм!
(Номер )
(Заход. 2 вед.)
І вед. Добрим бути – зовсім це не просто.
Не залежить доброта від зросту.
Не залежить доброта від віку.
Добрим бути треба нам довіку.
ІІ вед. Тільки треба добрим, добрим бути.
І в біді про друга не забути.
І закрутиться земля скоріше,
Якщо будем ти і я добріші.
І вед. Добрим бути – зовсім це не просто.
Не залежить доброта від зросту.
Доброта нещира не буває,
Нагород вона не вимагає.
ІІ вед. Доброта від холоду зігріє,
Доброта ніколи не старіє.
Коли доброта як сонце світить,
То радіють і дорослі, й діти.
( Заходять 2 учні)

1. Добру навчала нас Олена Василівна на уроках етики, переконувала в тому, що слід поважати загальнолюдські цінності, бути щирими у ставленні один до одного.
2. Ця наука не забудеться ніколи,
Тому що вчителька навчала нас у школі.
- Хай оживає істина стара:
«Людина починається з добра».
(Заходять 3 учні. Сценка)

1. В нашей школе номер два
В поселке отличном
Учат нас учителя
Языкам различным.
2. До чего же я устал –
Не сказать словами.
Плачут все учителя
Горькими слезами.
3. (учень-учитель) Молодежь пошла не та,
Книжек не читают.
В Интернете до утра
Часто зависают.
Мы не знаем, как нам быть,
Ведь у нас программа.
Мы желаем их учить,
Но они упрямы!
Беден слов запас пока,
Не хотят учиться.
Как же им без языка
Ехать за границу?
1. Каждый клятву дать готов,
Если будет нужно,
Мы любой из языков
Все изучим дружно!
2. Вы, пожалуйста, простите
Нас за Ваши муки.
Мы за все благодарим
В этот день разлуки.
(Заходять 3 учні)
1. Ольго Сергіївно!
Вже мова англійська нас не лякає,
Бо кожен її розуміє і знає,
Що праця й терпіння нам допоможуть,-
Тепер говорить з іноземцями можем.

2. Ніно Федорівно!
Наші всі досягнення
Завдяки навчанню,
А також і Вашому
Мудрому повчанню:
- Іноземній мові треба, діти, вчиться,
На життєвій ниві може пригодиться.
3. Олена Валентинівна – наш педагог,
Мала до нас вона безліч вимог:
Зазнати про всі іноземні дива.
Вчити напам”ять англійські слова.
А щоб поглиблено мову вивчати,
Пісню англійську можна співати.
(Пісня іноземною мовою)
(Заходять 2 вед.)

І вед. Здоров”я, гарт, ангар, спортзал, опора,
Надія, світла радість у житті.
Минув наш час, ми залишаєм школу,
Йдемо шляхом дорослих відкриттів.
ІІ вед. Ми на уроках душу гартували,
На фізкультурі розвивали міць.
Відважними, згуртованими стали,
Ми перемогу вирвем силоміць.
(Заходять 4 учні з барабаном і горном)
1. Раз, два!
Всі. Три, чотири!
1. Хто крокує по чотири?
Всі. Ми йдемо на фізкультуру –
Шліфуватимем фігуру!
1. А кудою ви йдете?
Хто у вас урок веде?
2. Ми спрямовуємо хід
ДЮЦом через перехід!
3. А учителька у нас
Всі. Ірина Геннадіївна – вищий клас!
1. Чи подобається вам
На урок іти в «Ангар»?
4. Всі програми з фізкультури
Вдосконалюють культуру!
2. Будем спритні і сміливі!
3. Загартовані ф красиві!
4. За здоровий дух віднині
Всі. Будем дякувать Ірині!
(Заходять 2 вед.)
І вед. Дитячий світ – мереживо казкове.
Цю казку прочитали я і ти.
Запам”ятай же правило чудове:
В житті здоров”я треба берегти.
ІІ вед. У школі вчили нас здоровим бути,
І медицини підготовку нам дали.
Щоденно на уроках говорили,
В житті здоровий спосіб щоб вели!
(Казка «Ріпка»)

Інсценізація казки « Ріпка »
Автор.
Весною ранньою дід ріпку посадив,
Водою старанно з відра її полив…
На осінь ріпка виросла в землі –
Тепер зусилля треба немалі,
Щоб ріпку витягнуть і урожай зібрати –
Потрібно дідові лиш рукавиці взяти.

Дід ( кашляє, в рукавицях)
Оце учора я у кума був,
«Пивка» холодного із ним я « потягнув».
Тепер от горло трохи щось болить,
Та все одно я ріпку вирву вмить.

Автор.
Гуп, гуп, взяв дід ріпку за чуб…
Тягне , потягне,
А витягнути не може…

Дід ( рве, не може витягнути)
Ей, бабо, на лежанці не сиди,
Ріпку рвати на город іди!

Автор.
Насилу баба із лежанки встала –
Надворі вона майже не бувала.
Повітрям свіжим дихала нечасто,
А болі в спині – не поможе й «фастум».

Баба ( помалу заходить)

Автор
Гуп, гуп, взяв дід ріпку за чуб,
Баба діда за сорочку…
Тягнуть , потягнуть,
А витягнути не можуть…

Баба
Ей, внучко, за комп’ютер не сідай,
Ріпку нам тягнути помагай!

Внучка ( в окулярах)
За комп’ютером до ночі я сиджу
І з подружками гуляти не ходжу,
Гру завершити успішно хочу я,
Аж болить голівонька моя!

Автор.
Гуп, гуп, взяв дід ріпку за чуб,
Баба діда за сорочку,
Внучка бабу за торочку.
Тягнуть , потягнуть,
А витягнути не можуть…

Внучка
Друже Шариков, ганяєш цілий день,
Поможи, бо ріпка у землі – як пень!

Шариков (крутий)
Я дорослий, я курити вже почав, ав-ав.
Я крутий – учора школу прогуляв, ав-ав.
Дружбани не будуть з мене кепкувать,-
Бо я з ними можу в барі «зависать»!

Автор.
Гуп, гуп, взяв дід ріпку за чуб,
Баба діда за сорочку,
Внучка бабу за торочку,
Собачка внучку за спідничку…
Тягнуть , потягнуть,
А витягнути не можуть…

Шариков
Є у мене подружка – кицюня,
Модна вся, блондиночка гарнюня.
- Гей, Кицюню, в конопельках не лежи,
Ріпку витягнути нам допоможи.

Кицюня ( виходить і співає на мотив пісні « Я на солнышке лежу» )
В конопельках я лежу,
конопельками дишу.
Все лежу і лежу, -
Конопельками дишу!

Автор.
Гуп, гуп, взяв дід ріпку за чуб,
Баба діда за сорочку,
Внучка бабу за торочку,
Собачка внучку за спідничку,
Киця собачку за ніжку…
Тягнуть , потягнуть,
А витягнути не можуть…

Кицюня ( гукає)
Мишко, поки я тебе не зїла,
Узялась би ти за діло, -
В нірці щось тебе не чути, -
Поможи врожай добути!

Мишка ( з гантелями)
Змалку звична до порядку
Вранці я роблю зарядку,
Умиваюсь, чищу зубки,
Доглядаю сіру шубку.
Алкоголь я не вживаю,
Цигарки не підбираю.
Кожен день ходжу до школи,
Не хворію я ніколи.

Автор.
Гуп, гуп, взяв дід ріпку за чуб,
Баба діда за сорочку,
Внучка бабу за торочку,
Собачка внучку за спідничку,
Киця собачку за ніжку,
Мишка Кицюню за хвостик…
Як потягнули і витягнули ріпку!

Дід
Спасибі, Мишко,
Ти нам помогла.
Скажи, ну як ти це змогла ?!

Автор
У Мишки добре самопочуття, -
Веде вона здоровий спосіб життя!
Усім потрібно про здоров’я дбати, -
Лише тоді ти будеш сильним і завзятим!
(Заходять 2 учні)
1. Наталіє Леонідівно!
Ви для нас були, як зірка ясна.
Енергійна, молода, прекрасна.
Хоч завдання чітко вимагали,
Та проте проте предмет Ваш добре знали.
З днем випускним Вас сьогодні вітаєм,
Учнів творчих, успішних вам побажаєм!
2. Медичну першу допомогу
Ми зможем кожному надати.
Вам, Людмило Володимирівно,
Належне хочемо віддати.
Без Вас не знали б ми основ
Медичної санітарії.
Нехай же Вам щастить у всьому,
Здійсняться заповітні мрії!
(Заходять 3 учні)
1. Є у школі предмет – «Захист Вітчизни».
Він для кожного з нас дуже корисний,
Бо навчає усіх край свій любити,
У нерівний час його захистити!
2. Олегу Юрійовичу! Невдовзі ми станем справжніми захисниками
Вітчизни і Україна пишатиметься нами.
Цей світлий день належить Вам по праву,
Він сотнями осяяний зірок.
Плекаєте Ви України славу –
І нескінченний, мабуть, Ваш урок!
3. Олександре Анатолійовичу!
Нам завжди цікаво було з Вами.
Ми до Вас спішили на урок.
Що таке залізна дисципліна,
Знаємо тепер ми на зубок!
(Заходить 6 учнів)

1. Ми любили на працю ходити
Біля школи порядок робити.
Є в нас клумба шкільна «трудова».
Вже весною як лялька вона.
2. Праця – це добробут наш,
Працювати треба завше,
Бо багатим будеш, тільки
В праці успіху досягши.
3. Уроки праці нам допомагали
Пізнати світ, робити добрі справи.
Тому шкільним трудовикам
Подякувати можемо по праву.
4.Ольго Володимирівно!
Ви – фантазій крила кольорові,
Промінь сонця, далечінь ясна.
Ваша технологія навчання
Нам здобуток певний принесла.
5. Економіку старанно з Вами вчили.
Час тепер нам самостійно жити.
Вам спасибі, будучи студентами,
Зможемо бюджет розподілити.
6. Олександре Миколайовичу!
Ваше навчання стане в пригоді.
Ми поклонятись будем природі.
Будем господарями на землі, -
Будем трудитися, ми не малі.
Дякуєм Вам за Ваші старання,
За трудове загартування.
(Номер )

(Заходять 5 учнів)
1. Пройшло шкільне дитинство,
Спливло немало літ,
Та в пам”яті барвистій
Залишить школа слід.
2. Хто ж завжди нам допоможе
Розібратись в морі книг,
Ще й цікавого багато
Всім розкаже тут про них?
Зрозуміло, це не пекар
І ніякий не аптекар.
Це, шанований всіма,
Наш шкільний бібліотекар!
Велике спасибі Вам, Тетяно Степанівно!

3. Секретар – це наш порадник,
Справ вирішує багато:
Списки, довідки і тексти
Їй потрібно друкувати.
Секретар – наш помічник.
Кожен вже до неї звик.
Щось порадить, допоможе, -
Все Вона робити може.
Дякуємо Вам, Надіє Миколаївно!
4. Лаборант для нас важливий,
Тож без нього неможливо.
Нам практичну слід писати –
Вона буде помагати.
Треба вийти в Інтернет –
Підготує кабінет.
Після школи ми весь час
Пам”ятатимем про Вас, Надіє Володимирівно!
5. Федору Павловичу і Миколі Михайловичу!
Тим, хто замок монтувати уміє,
Хто нудьгувати ніколи не вміє,
Хто про безпеку пожежну подбає,
Музику як підключити, знає,
Може косити траву на світанні,
Наші святкові і щирі вітання!
1. Всі технічки в нашій школі
Працьовиті і завзяті.
За порядок, чистоту
Привітати ми їх раді.
2. Наталія Трохимівна – сестра медична.
Жінка чудова і симпатична.
Нас на медогляд в лікарню водила.
Ліки давала, дечому вчила.
Вам побажаєм тільки добра –
Нам же зі школи іти вже пора!
3. Ірина Іванівна – завгосп у нашій школі,
Роботи в неї кожен день
Усякої доволі.
Спасибі їй за працю,
За зроблене усе,
Нехай же їй удачу доля принесе!
4. Охоронникам спасибі,-
Вони теж про нас подбали,
Бо щоразу рідну школу
Уночі охороняли.

5. І буфетниці спасибі,
Пиріжки смачні були.
І тому ми дуже швидко
В нашій школі підросли.
(Номер )
(Заходять 3 вед.)
І вед. Любов учителя не зна
кінця ні краю,
Не рветься ні на мить
гаряча нить.
Любов учителя ніколи не зникає,
Вона у серці учня пломенить.
ІІ вед. Учителю, наш класний керівник!
Ви вибрали роботу непросту.
Ми Вам сьогодні дякуємо дуже
За Вашу працю вчительську святу!
ІІІ вед. Учителю! І слів не підібрати,
Епітетів, метафор, порівнянь,
Щоб вдячності рядочки проказати,
Щоб передать тепло всіх побажань!
(Слово 11-А, 11-Б, 11-В класу)

(Заходять 7 учнів для розігр. мініатюр)
(Привітання батькам)
1. Які слова ще нам придумать
І що сьогодні вам сказать?
Щоб теплоту душі і серця,
Любов всю нашу передать?
2. Нема тих слів на білім світі,
Словами біль не замінить.
Лиш просто скажем: ваші діти
Всім серцем будуть вас любить.
( Слово від батьків)
(Заключна пісня)
Категорія: Позакласна робота | Переглядів: 9707 | Додав: admin | Рейтинг: 4.5/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: