Урок 6. Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. “Розбірні малюнки” - інформатика 2 клас - Інформатика - Вчительська - Школа
Головна » Статті » Інформатика » інформатика 2 клас

Урок 6. Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. “Розбірні малюнки”

Тема. Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. "Розбірні  малюнки”

Мета.1. Формування умінь роботи з комп’ютером, користування мишею.

           2. Розвиток уваги, логічного мислення, просторової уяви, пам’яті.

           3. Виховання цікавості до інформатики, інформаційної культури.

Обладнання: комп’ютерна програма "Розбірні  малюнки”, таблиці з правилами поведінки біля комп’ютера, роздатковий матеріал (геометричні фігури)

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Психогімнастика

   Візьміться за руки.

   Потискуючи пальчики, побажайте сусідові доброго дня та скажіть один одному тепле слово.

ІІ. Повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі.

1.     Робота в групах.

Проаналізувати таблицю з правилами поведінки і поставити запитання іншій групі, скласти правила, які починаються з "не…”.

2.     Гра «Один зайвий» (інсценізація)

ü Який персонаж зайвий? (Казка «Колобок»: дід, баба, колобок, заєць, вовк, ведмідь, лисиця, миша)  (зайва миша)

ü Чи працюємо ми на уроках інформатики з мишею?

ü Яка між ними схожість та відмінність?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з мишею і попрацюємо за комп’ютерами із програмою  "Розбірні  малюнки”, будемо конструювати малюнки з геометричних фігур, розв’язувати цікаві завдання для розумників та розумниць.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Алгоритм виконання роботи  (на картках для кожного учня).

1)    Увімкнути монітори.

2) Знайти програми "Сходинки”.

3) Включити програму "Розбірні  малюнки”.

4) Вибрати малюнок "Зайчик”.

5) Перенести кожну частину на своє місце за зразком зліва.

6) Переміщуємо елементи лівою кнопкою мишки.

7) Якщо завдання виконане правильно, то на моніторі з’явитьсявітання.

Інформація для вчителя:

  Учень користується прийомом "перетягни-й-кинь”;

– якщо деталь малюнка підвести близько до місця з’єднання з іншою деталлю, то вони ніби притягуються (так званий ефект "присипання”);

  якщо з’єднання виконано правильно, то деталі промальовуються;

– в нижній частині екрана текст підказки повідомляє, скільки залишилося неприєднаних елементів;

– програма містить 12 малюнків, які можна обирати на власний розсуд із списка.

 2. Практична робота учнів.

     І гр. – робота за комп’ютером: складання "Зайчика”  за алгоритмом.

     ІІ гр. – робота з роздатковим геометричним матеріалом: скласти предметні малюнки.

3.     Релаксація.

Закрийте очі. Розслабте м’язи. Уявіть себе у весняному лісі. Повіває легенький вітерець. Ви дихаєте свіжим повітрям. Із–за кущика вибіг зайчик. Простежте очима куди він побіг. Підніміть очі догори і подивіться на чисте, прозоре, блакитне небо.

  Стоп. Повільно відкрийте очі.

Після релаксації групи міняються місцями.

    4. Вправи для очей.

V. Логічна сторінка "Для розумників та розумниць”.

1. Допоможіть Ганнусі і Мудрунчику зібрати малюнок з окремих деталей (підручник, ст. 15).

2. Виберіть фігури, з яких складається многокутник (підручник с. 15).

3. Гра "Домалюй фігуру”

VІ. Підсумок уроку.

       Що нового дізналися на уроці?

       Що найбільше сподобалося?

Категорія: інформатика 2 клас | Додав: admin (09.10.2013)
Переглядів: 1118 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: