Клавіатура комп'ютера. Ознайомлення з розміщенням і призначення клавіш - інформатика 2 клас - Інформатика - Вчительська - Школа
Головна » Статті » Інформатика » інформатика 2 клас

Клавіатура комп'ютера. Ознайомлення з розміщенням і призначення клавіш

Тема.Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма "Кіт-риболов”.

Мета.1. Ознайомлення дітей з поняттям "клавіатура”, її призначенням та

будовою;

2. Розвиток навичок роботи на клавіатурі; логічного мислення, уваги,   пам’яті;

3. Виховання бережного відношення до оточуючого середовища.

Обладнання.Компютери, картки з завданням, підручники та робочі зошити.

Хід уроку

I.                   Організація класу до уроку.

Сьогодні наш клас вирушає у космічну подорож на планету "Компютер, а щоб нам не було сумно, візьмемо з собою кота Мурчика. Можливо він стане нам у пригоді.

Вправа "Очікування. Чого ви чекаєте від нашої подорожі?

II.                Повторення правил безпечної роботи та поведінки в компютерному класі.

Перед польотом повторимо правила безпечної поведінки на планеті "Компютер.

Вправа "Мікрофон:

·        Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.

·        Сидіти слід на відстані не менше 50см від екрана монітора.

·        Спину тримати рівненько.

·        Не торкатися проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш.

·        Не працювати брудними та вологими руками.

III.             Перевірка домашнього завдання.

Молодці! Можемо вирушати.

1 зупинка "Принтер.

Вправа "Брейн-ринг:

·        Що таке принтер?

·        Для чого він призначений?

·        Що потрібно зробити, щоб надрукувати малюнок або текст?

IV.            Актуалізація знань.

Продовжуємо політ.

Вправа "Ерудити”.

Із поданих слів вибрати ті, які мають відношення до будови компютера:

Монітор, котик, системний блок, стіл, телевізор, клавіатура, магнітофон, плеєр, мишка, принтер, сканер.

V.               Повідомлення теми і мети уроку.

Під час польоту ми познайомимося з призначенням клавіатури, розвиватимемо навички роботи  на клавішах. Вивчимо  програму "Кіт-риболов.

VI.            Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

2 зупинка "Клавіатура.

1. Вправа "Мозковий штурм. Діти пригадують все, що знають про клавіатуру.

2. Пояснення вчителя з використанням діапроектора, таблиця "Клавіатура.

3 зупинка "Читайлик:

    а) самостійна робота за підручником

    б) робота в парах: задати питання один одному по змісту прочитаного.

Фізкультхвилинка.

Щось наш котик потягується, мабуть, і нам пора відпочити.

VII.         Робота за компютером.

4 зупинка "Грайлива.

Наш Мурчик вискочив із ракети і помчав до космічного озерця. Їсточки захотів. Кіт-риболов чекає нашої допомоги. Він не знає ні літер, ні цифр. Щоб кіт витягнув рибку, ми повинні знайти на клавіатурі і натиснути ту клавішу з літерою або цифрою, що зображена на рибці.

1. Самостійна робота дітей за компютером.

2. Релаксація. Вправи для очей.

VIII.      Розвиток здібностей дитини.

5 зупинка "Для розумників і розумниць ( підручник с. 43).

1. Гра "Казковий ліс .

Знайти на малюнку заховані зображення:

·        маску;

·        ключ;

·        мавпочку;

·        машину;

·        окуляри.

2. Гра "Закодовані літери.

Додай до кожної літери відсутню частину та прочитай слова.

(Поїзд, ракета).

IX.            Підсумок уроку.

-               Чи сподобалась вам космічна подорож?

-               Чи справдилися ваші очікування?

-               Що нового ви дізналися?

 

X.               Домашнє завдання.

Закріпити знання про розміщення клавіш на клавіатурі компютера
Категорія: інформатика 2 клас | Додав: admin (06.11.2013)
Переглядів: 3139 | Теги: клавіатура | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: