ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ Тема: „Циклічні переходи. Цикл з передумовою For” - Уроки 11 клас - Інформатика - Вчительська - Школа
Головна » Статті » Інформатика » Уроки 11 клас

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ Тема: „Циклічні переходи. Цикл з передумовою For”


Тема: „Циклічні переходи. Цикл з передумовою For”.

Мета: Навчальна: Дати дітям початкове уявлення що таке цикли, для чого вони потрібні.
 Виховна: Виховувати в учнів естетичний смак, культуру праці.
 Розвиваюча: Розвивати творчу пізнавальну активність.
Тип заняття: комбінований.

ХІД УРОКУ
1. Організаційна частина.
Перевірка відсутніх

2. Повідомлення теми уроку.
Тема: „Циклічні переходи. Цикл з передумовою For”.

3. Перевірка раніше вивченого матеріалу.
Виконання домашнього завдання на дошці.
Фронтальне опитування: 
- що таке умова ?
- що таке логічні оператори і як їх використовують в умовах?
- які логічні оператори ви знаєте ?
- чим відрізняється проста умова від складної?

4. Викладення нового матеріалу.
Щоб зрозуміти що таке цикл спочатку розглянемо що таке і мітки і переходи по них. Також зробимо за допомогою них найпростіший цикл.

Program test_label;
Label Mitka;
Var N : Integer;

Begin 

Writeln ( ‘Введіть число’ );
Readln ( N );
If N > 10 Then 
Goto Mitka 
else 
exit;
Mitka:
Writeln ( ‘Число більше 10’ );
End.
#------------------------------------------------------------------------------------------#
Progarm Label_Cikl;

Label Mitka;

Var N : Integer;

Begin

Randomize;
Mitka:
Writeln ( ‘Введіть число’ );
Readln ( N );
If N > Random ( 255 ) Then 
begin 
Writeln ( ‘Ви не вгадали’ ); 
Goto Mitka; 
end;
End;
Після того як ми розібралися з мітками і створення циклів з їх допомогою, розглянемо цикл For.
Program test_for;

Var I : Integer;

Begin

For i:=1 to 10 do 
begin
Writeln ( I );
end;
End.
#--------------------------------------------------------------------------------#
Program test_for2;

Var I : Integer;

Begin

For i:=1 to 32000 do 
begin
If ( I / 3 ) = ( I div 3 ) Then 
Writeln ( ‘Це число ділиться без остатку на 3:’,I );

end;

End.

5. Закріплення одержаних знань.
- Що таке мітки, як вони описуються та як виконується перехід по них?
- Що таке цикли?
- Як описується цикл For?
- Для чого потрібні цикли?
- Чим відрізняються прості цикли від складних?

6. Підведення підсумків.
На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомилися з мітками та циклами, розглянули для чого вони потрібні. Проаналізували лістінги програм. (Виставлення оцінок). 

7. Домашнє завдання.
На наступний урок вивчити конспект, написати програму з використанням міток та циклу For.


Категорія: Уроки 11 клас | Додав: ROM@N (27.01.2010)
Переглядів: 2883 | Теги: цикли, ПРОГРАМУВАННЯ | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: