Тема: Процедури і функціїї модуля Graph - Уроки 11 клас - Інформатика - Вчительська - Школа
Головна » Статті » Інформатика » Уроки 11 клас

Тема: Процедури і функціїї модуля Graph

Тема:  Процедури і функціїї модуля Graph

( для роботи з пікселями, колом, дугами).

 

Мета: навчити практичного використання процедур модуля Graph,              розвивати творчі здібності, підтримувати  прагнення до засвоєння             нових знань,


Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

 Хід уроку

1. Актуалізація опорних знань.

 

Питання до класу:

 

1)                 Яка процедура встановлює графічний режим?

2)                 Пояснити такий рядок: GD:= Detect;

3)                 З чого складається графічний екран дисплея ?

4)                 Де початок відліку точок в гафічному режимі?


 2. Пояснення нового матеріалу.

 

Продовжуємо вивчати  процедури  модуля Graph  призначені  для графічних побудов. Розглянемо наступну групу процедур.

 

II. Прoцедури і функції   для работи з  пікселями.

 

PutPixel (x,y,колiр) - висвiтлює точку заданим кольором;

 

Movto(x,y) – переміщення в точку екрану з координатою(х,у);

 

Movedel(dx,dy) – переміщення на dx пікселів по горизонталі і на dy по вертикалі відносно останнього поточного показчика;

 

Getx визначення поточного положення графічного курсору по осі X;

 

Gety - визначення поточного положення графічного курсору по осі Y;

 

 

GetMaxX визначення максимальних координат курсору;

 

GetMaxY -  визначення максимальних координат курсору;

 

 

III. Прoцедури  для работи з  колом, дугами.

 

Circle (x,y,R) – побудова  кола з радiусом R i центром(x,y);

 

Arc (x,y,поч.кут,кiнц.кут,радiус) – побудова дуги;

 

Pieslice (x,y, початковий кут, кiнцевийкут,радiус) – вивід на екран   компютера зафарбованого  сектор;

 

Ellipse (x,y,поч.кут,кiнц.кут,Rx,Ry) - малює елiпс чи дугу  елiпса;

 

FillEllipse(x,y,Rx,Ry) - малює зафарбований елiпс;

 

                          

                                              90

 

 

 


                     180                                       0

                                                                     

                                                                360 

 

                                        

                                              270                

 

 


 

3. Закріплення матеріалу ( парна та індивідуальна робота за компютером).

 

У кожного учня окреме завдання з конкретним малюнком:

 

Додаткові завдання:

 

1.      Вивести коло з демонстрацією всіх можливостей (зміна кольору і типу границі, кольору і типу заливки, положення, розмірів, розтягнення.).

2.      Вивести сектор...

3.      Вивести дугу...

4.      Вивести еліпс...

5.      Вивести зображення зіркового неба  пікселями випадкових кольорів до натискання будь-якої клавіші на клавіатурі.

6.      Зображення кольрового пікселя, що «біжить» по середині екрана.

 

 

4. Підведення підсумків

 

Оголошення оцінок за урок (учням, які відповідали і за практичну роботу)

 

Питання до класу:

 

1) Яка процедура встановлює графічний режим?

2) Як  відрізняється система координат в текстовому і в графічному режимі?

3) Яка процедура закриває графічний режим?


 

5.  Домашнє завдання

 

1)                 Вивчити всі процедури розглянуті на уроці;

2)                 Намалювати  в зошиті малюнок з використанням вивчених процедур.


Категорія: Уроки 11 клас | Додав: director (05.12.2008)
Переглядів: 1291 | Теги: ПРОГРАМУВАННЯ | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: